ممنوعيت تردد اتوبوس و ميني بوس در محور شهرکرد به خوزستان

محدودیت های ترافیکی برای تردد خودروهای سنگین و سبک در محور ارتباطی چهارمحال و بختیاری به سمت خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد و اصفهان اعلام شد.
به گزارش ایزنا، رئیس پلیس راه چهارمحال و بختیاری از ممنوعیت تردد اتوبوس و مینی بوس ها در محور شهرکرد، ناغان، به سد کارون چهار و ایذه در استان خوزستان در روزهای تعطیلات عید سعید فطر خبرداد.
سرهنگ رفیعی افزود: سرعت و سبقت غیر مجاز، نبستن کمربند ایمنی، جابجایی حمل مسافر در کامیونت و وانت و حمل مسافر اضافه از جمله خطوط قرمز پلیس در روزهای تعطیل است.
وی گفت: با توجه به روزهای تعطیلات پایانی ماه مبارک رمضان، بسیاری از مردم عزیز قصد مسافرت به استان های همجوار را دارند، که به منظور رفاه بیشتر و پیشگیری از ایجاد ترافیک، ترددها در این محورها با محدودیت انجام می شود.
سرهنگ رفیعی با اشاره به کاهش هشت درصدی تصادفات تابستان پارسال نسبت به سال93 افزود: در روزعید فطر هم تردد کامیون و اتوبوس در محور گردشگری زمانخان ممنوع است.
چهارمحال و بختیاری از دو محور ارتباطی مهم به استان های خوزستان،کهگیلویه و بویراحمد و خوزستان متصل می شود و روزانه افزون بر سی هزار خودرو از این محورها تردد می کنند.

خبرگزاری صدا و سیما/

نظری بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *