فقر مناطق محروم با ایجاد شغل توسط سرمایه‌گذاران حذف می‌شود

نیکوکار ایذه‌ای گفت: توجه به بحث اشتغال جوانان در مناطق محروم توسط خیران و علاقه‌مندان به کمک‌های انسان دوستانه می‌تواند گامی موثر در جهت توسعه نسبی این مناطق باشد.

به گزارش ایزنا،علی‌بابا احمدپور امروز در حاشیه برنامه بازدید از منطقه ممبین و توزیع اقلام بین مردم این روستای محروم از توابع بخش سوسن شهرستان ایذه اظهار کرد: هدف از اجرای این برنامه کمک به اقشار نیازمند جامعه و لمس مشکلات آنها از نزدیک است.

وی افزود: به‌منظور پاسداشت ارزش‌های انسانی و هم‌نوع دوستی، کمک به مناطق محروم شهرستان از جمله ممبین و سایر مناطق صعب‌العبور روستایی، توجه جدی خیران را می‌طلبد.

این خیر ایذه‌ای با بیان اینکه تهیه اقلام و مایحتاج زندگی برای این مناطق محروم جز کارهای ارزشی است که باید در طول سال انجام شود خاطرنشان کرد: علت انتخاب منطقه ممبین نیز شرایط خاص جغرافیایی آن و مردم بسیار نیازمند آن بوده و سعی شد کمک‌هایی به مردم این منطقه صورت بگیرد.

احمدپور گفت: تنها تهیه مایحتاج زندگی مردم این مناطق محروم برای چند روز کافی نیست و با اقدام جدی و توجه به بحث اشتغال جوانان این مناطق، خیران و علاقه‌مندان به کمک‌های انسان دوستانه می‌توانند گامی موثر در جهت توسعه نسبی آن بردارند.

وی در پایان هدف خود را زمینه‌سازی ورود خیران به حمایت و کمک به محرومان و مناطق کم امکانات دانست و تصریح کرد: معرفی مناطق نیازمند و محروم در شهرستان‌ها یکی از اصلی‌ترین کارهایی است که باید انجام شود تا باعث ورود سرمایه‌گزاران و افراد نیکوکار به این مناطق شود.

نظری بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *