غرق شدن یک جوان ایذه‌ای در کارون

رئیس جمعیت هلال احمر ایذه گفت: یک جوان روستایی از بخش سوسن واقع در شهرستان ایذه در آب کارون غرق شد و از دیروز تلاش‌ها برای یافتن جسد وی ادامه دارد.

به گزارش ایزنا، کورش مهرزادگان اظهار کرد: عصر روز گذشته یک جوان روستایی از بخش سوسن واقع در شهرستان ایذه در آب کارون غرق شد.

وی افزود: «جمشید سعیدی» جوان غرق شده‌ای است که برای آب‌تنی وارد رودخانه شد و نتوانست از آب خارج شود که از دیروز تلاش‌ها برای یافتن جسد وی بی‌نتیجه مانده است.

رئیس جمعیت هلال احمر ایذه با بیان اینکه پس از اعلام این مورد به این نهاد تیم‌های امداد و نجات به منطقه اعزام شدند خاطرنشان کرد: نیروهای امدادی هلال احمر امروز نیز برای انجام عملیات و جست‌و‌جو به منطقه اعزام شدند و تمام تلاش خود را برای یافتن جسد ادامه خواهند داد.

مهرزادگان با اشاره به دو نقطه در منطقه سوسن که برای آب تنی و تفریحات آبی خطرناک هستند گفت: اطراف «پل سرراه» و «روستای ثریا» جز مناطق بسیار خطرناکی هستند که افراد زیادی در آن جان خود را از دست داده‌اند و انتظار می‌رود که ساکنان این اماکن از ورود به آب این قسمت خودداری کنند.

وی اضافه کرد: انتظار می‌رود دهیاری‌های این مناطق برای آگاهی بخشیدن بیشتر به مردم روستای خود در جهت نصب تابلو و علایم هشدار دهنده نسبت به خطرات اقدام کنند.

مهرزادگان در پایان تشریح کرد: بارها در بازدیدها، جلسات و رسانه‌ها نسبت به آب‌تنی بعد از فعالیت‌های زیاد هشدار داده شد، زیرا بسیاری از حوادث غرق‌شدگی برای افرادی بوده است که بعد از فعالیت‌های شدید برای آب‌تنی به رودخانه رفته‌اند و جریان آب سرد باعث گرفتگی ماهیچه و غرق شدگی آنها شده است که انتظار می‌رود مراجعان به آب خطرناک این رود، به این موضوع توجه جدی داشته باشند.

فارس/

نظری بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *