تکمیل پایگاه امداد جاده‌ای «دهدز» نیازمند بودجه است

رئیس جمعیت هلال احمر ایذه گفت: تکمیل پایگاه امداد جاده‌ای «دهدز» نیازمند توجه جدی مسئولان ارشد شهرستان برای تامین بودجه است.

به گزارش ایزنا، کورش مهرزادگان با اشاره به پیشرفت 80 درصدی پایگاه امداد جاده‌ای دهدز اظهار کرد: پس از دومین سفر استانی رئیس جمهور سابق به خوزستان و پیگیری‌های مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان طرح احداث پایگاه جاده‌ای دهدز تصویب شد.

وی افزود: با توجه به رخ‌ دادن حوادث گوناگون در محور ایذه، دهدز و اصفهان ساخت این پایگاه به‌عنوان یکی از نیازهای جدی به‌حساب می آمد و در این راستا حمایت‌ها و پیگیری‌های خدادادی مدیرعامل هلال احمر استان جای تقدیر و تشکر دارد.

رئیس جمعیت هلال احمر ایذه با بیان اینکه تکمیل ساختمان این پایگاه نیازمند حمایت مسئولان ارشد شهرستان به‌ویژه نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی است تصریح کرد: تمام عملیات اجرایی و ساخت این مرکز انجام شده و برای تکمیل محوطه و تامین شبکه‌های آب، برق، تلفن و گاز نیازمند مساعدت مسئولان است.

مهرزادگان در پایان گفت: با راه‌اندازی پایگاه امداد جاده‌ای دهدز، علاوه بر تسهیل و افزایش سرعت خدمت‌رسانی در حوادث، اشتغال چندین نفر از اعضای امدادگر هلال احمر شهرستان نیز رقم خواهد خورد.

فارس/

 

نظری بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *