ایذه شاخ کشتی کشور را شکست/فینالیست شدن سینا صنعت با طعم شکست قهرمان باشگاه‌های جهان

تیم سینا صنعت ایذه با شکست مقتدرانه حریفان خود در روز اول مسابقات لیگ برتر کشور به فینال این‌دوره رسید.

به گزارش ایزنا، روز اول مسابقات لیگ برتر کشتی فرنگی باشگاه‌های کشور با درخشش و پیروزی‌های مقتدرانه تیم کشتی سینا صنعت ایذه به پایان رسید.

در اولین دیدار که صبح امروز در شهر اسلام آباد کرمانشاه برگزار شد، این تیم ایذه‌ای توانست با نتیجه 5 بر 3 تیم پدیده دوکوهه اندیمشک قهرمان دور اول جام باشگاه‌های جهان را بدرقه کند.

در مسابقه دوم که عصر امروز برگزار شد، کشتی‌گیران تیم سینا صنعت با شکست مقتدرانه تیم دانشگاه پیام نور، با نتیجه 8 بر صفر به‌مصاف آخرین نماینده این گروه رفتند.

در آخرین مسابقه گروهی که امشب به پایان رسید، این تیم ایذه‌ای با درخشش دوباره خود تیم شهرداری همدان را با نتیجه 6 بر 2 مغلوب کرد.

یکی از پیروزی‌های این تیم همدانی در حالی بود که مهدی عسگری‌زاده کشتی‌گیر وزن 98 کیلوگرم سینا صنعت بعد از قطعی شدن پیروزی این تیم و استراحت بیشتر برای کشتی فینال روی تشک نرفت.

با این موفقیت، کشتی‌گیران تیم سینا صنعت ساعت 13 و 45 دقیقه ظهر فردا در مقابل تیم قدرتمند بیمه رازی دیدار فینال را برگزار خواهند کرد.

همچنین احتمال می‌رود که دیدار فینال این دو تیم به‌صورت مستقیم از شبکه‌های تلویزیونی پخش شود که در صورت قطعی شدن متعاقبا اطلاع‌رسانی خواهد شد.

این مسابقات در حالی انجام شد که یوسف آل‌محمدی به دلیل مصدومیت از ناحیه زانو حضور در این مسابقات را از دست داد.

سعید احمدزاده نیز در تمرینات روز سوم به دلیل تشدید بیماری کلیوی از مسابقات جا ماند.

سعید-احمدزادهیوسف-آل-محمدی

انتهای پیام/

نظری بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *