افتتاح مسابقات والیبال قهرمانی بزرگسالان خوزستان در ایذه

آئین افتتاح مسابقات والیبال قهرمانی بزرگسالان خوزستان در ورزشگاه تختی ایذه برگزار شد.

به گزارش ایزنا، عصر امروز آیین افتتاحیه مسابقات والیبال قهرمانی استان خوزستان در رده بزرگسالان در سالن پیروزی مجموعه تختی این شهرستان با حضور تیم‌های شرکت کننده برگزار شد.

در این‌دوره از رقابت‌ها، پنج تیم فولاد خوزستان، اندیمشک، لالی، مهرآوران ایذه و انشان پارس ایذه در قالب گروه دوم به مصاف هم خواهند رفت.

رئیس اداره ورزش و جوانان ایذه در این برنامه ضمن خیرمقدم به تمام تیم‌های شرکت کننده و حامیان این ورزش در استان اظهار کرد: امیدواریم برگزاری این مسابقات در شهرهای مختلف از جمله ایذه، سکوی پرتاب بزرگی برای ورزشکاران این شهرستان و استان خوزستان باشد.

هوشنگ حاتمی با بیان اینکه برگزاری منظم این‌دوره از مسابقات باعث رسیدن خوزستان به جایگاه واقعی خود در کشور خواهد شد افزود: در برگزاری رقابت‌های ورزشی در مناطق مختلف شاید کاستی‌هایی نیز وجود داشته باشد و ایذه نیز مستثنی نیست، اما این امر نمی‌تواند مانع از برگزاری با کیفیت و مناسب این رقابت‌ها باشد.

وی با تشویق سرمایه‌گذاران به حمایت از ورزش شهرستان‌ها برای رسیدن به مقاطع بالا و جایگاه واقعی خود، خاطرنشان کرد: جا دارد از زحمات میرزاعلی کیانی مدیرعامل تیم انشان پارس و حسین زمانزاده مدیرعامل تیم مهرآوران که با هزینه‌های شخصی اقدام به حمایت مالی تیم‌های ایذه‌ای در این‌دوره از مسابقات کرده‌اند، تقدیر کرد.

حاتمی در پایان از زحمات سهراب قاسمی رئیس هیئت والیبال شهرستان که در اجرای این چنین برنامه‌ها گام موثری برداشته، تقدیر کرد.

انتهای پیام/ فارس/

 

نظری بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *