تیم کشتی سینا صنعت ایذه از لیگ جهانی انصراف می‌دهد

سرمربی تیم سینا صنعت ایذه از انصراف این تیم از رقابت‌های جام باشگاه‌های جهان به‌دلیل عدم حمایت مسئولان استانی و شهرستانی خبر داد.

به گزارش ایزنا؛ ملک‌محمد بویری اظهار کرد: تیم سینا صنعت ایذه در دور اول و دوم لیگ برتر کشتی فرنگی باشگاه‌های کشور توانست با کسب مقام‌های سوم و دوم خوش بدرخشد.

وی افزود: برای نخستین‌بار شاهد حضور یک تیم ایذه‌ای در سطح نخست ورزش کشور بوده که توانست در تمام مراحل حضور صاحب عنوان شود و به جام باشگاه‌های جهان نیز راه یابد.

سرمربی تیم کشتی سینا صنعت ایذه با بیان اینکه مجموعه باشگاه از جمله مدیریت، مربیان و ورزشکاران تمام تلاش خود را برای افتخارآفرینی با نام ایذه انجام دادند و در این عرصه نیز موفق بودیم، خاطرنشان کرد: حضور این تیم از روز اول رقابت‌ها تا به امروز با هزینه‌های شخصی بوده و هیچ‌گونه کمک مالی در این راستا صورت نگرفته است.

بویری با بیان اینکه این تیم به‌دلیل بی‌توجهی و عدم حمایت توسط مسئولان به احتمال زیاد از حضور در لیگ جهانی انصراف دهد، تصریح کرد: متاسفانه از زمان حضور تیم در دور اول و دور دوم تا به امروز هیچ یک از مسئولان استانی و شهرستانی پیگیری و حمایتی از این باشگاه نداشته‌اند و این بی توجهی‌های صورت گرفته باعث از دست رفتن فرصت طلایی ورزش ایذه خواهد شد.

این مسئول با درخواست از مسئولان شهرستان، استانی و اداره کل ورزش و جوانان خوزستان برای توجه به وضعیت این تیم گفت: امیدواریم که باشگاه سینا صنعت ایذه که تا به امروز تنها با حمایت‌های شخصی علی‌بابا احمدپور به مسابقات جام باشگاه‌های جهان رسید، اینک با همراهی و همکاری مسئولان بتواند تیمی قدرتمند را برای حضور در این مسابقات معتبر آماده کند.

بویری در پایان گفت: با شرایط موجود قطعا تیم کشتی سینا صنعت از حضور در رقابت‌های جام باشگاه‌های جهان که ماه دیگر برگزار خواهد شد انصراف خود را اعلام می‌کند.

انتهای پیام/

فارس/

 

نظری بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *