آغاز مرحله سوم تست گیری طلایی پوشان ایذه برای حضور در لیگ یک نونهالان کشور/در صورت ادامه داشتن مشکلات مالی از لیگ انصراف می دهیم

 

سرمربی تیم طلایی پوشان ایذه گفت: در صورت ادامه داشتن مشکلات مالی و عدم حمایت شدن با وحود برگزاری دور سوم تست گیری در هفتکل؛ از حضور در مسابقات انصراف خواهیم داد.

سعادت رضایی امروز در گفت و گو با خبرنگار ایزنا با اشاره به آغاز مرحله سوم تست گیری تیم طلایی پوشان ایذه برای حضور در لیگ نونهالان کشور اظهار کرد: سومین تست این باشگاه برای انتخاب بازیکنان مستعد و تکمیل ترکیب تیم جهت حضور در لیگ یک فوتبال نونهالان کشور در شهرستان هفتکل برگزار خواهد شد.

وی افزود: این تست در روز جمعه 22 آبان در چمن مجموعه 22 بهمن هفتکل با کمک رضا فرخ نیا مربی با آتیه هفتکلی برگزار خواهد شد.

سرمربی تیم فوتبال طلایی پوشان ایذه با بیان اینکه بازیکنان منتخب از سایر شهرستان های استان خوزستان خواهند بود؛ خاطرنشان کرد: در حال حاضر بازیکنانی از شهرستان های هفتکل، شوشتر، اندیمشک، دزفول، اهواز، مسجدسلیمان، لالی، رامشیر، رامهرمز، و امیدیه برای حضور در تمرینات و تست مراجعه کرده اند.

رضایی مشکلات مالی را یکی از دلایل سختی کار دانست و تصریح کرد: بدون شک این تیم بدون توجه مدیران شهرستان و خیرین ورزشی حرفی برای گفتن نخواهد داشت و از حضور در این دوره از مسابقات باز خواهد ماند.

وی ادامه داد: این تیم حاصل زحمات بازیکنان، مربیان و خانواده های بسیار زیادی در شهرستان است که با تمام کاستی ها فرزندان خود را برای افتخارآفرینی تشویق کرده اند و در صورت عدم حمایت شدن و کناره گیری از لیگ این امتیاز برای شهرستان از دست خواهد رفت.

رضایی در پایان با اشاره به حضور بازیکنانی از باشگاه طلایی پوشان در تیم ها سرشناس استانی تشریح کرد: سعید محمد رضایی در فولاد خوزستان؛ علیرضا موسوی و وحید اسکندری با حضور در نونهالان لیگ برتری صنعت نفت آبادان و فرهاد لیموچی با قرار گرفتن در جمع گسترش فولاد اهواز؛ از این تیم ایذه ای برای حضور در لیگ یک فوتبال نوجوانان کشور جدا شدند.

انتهای پیام/


								
								

نظری بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *