تیم سینا صنعت در سکوت مسئولان ایذه به لیگ جهانی رفت

سرمربی تیم کشتی سینا صنعت ایذه گفت: تیم سینا صنعت در سکوت مسئولان ایذه به لیگ جهانی رفت.

به گزارش ایزنا، ملک‌محمد بویری با اشاره به در پیش بودن رقابت‌های کشتی جام باشگاه‌های جهان اظهار کرد: این مسابقات اواخر این‌ ماه به میزبانی خرمشهر برگزار می‌شود که تیم سینا صنعت به‌عنوان یکی از نمایندگان ایران باید در این مسابقات معتبر شرکت کند.

وی با بیان اینکه تاکنون به‌ دلیل مشکلات فراوان نتوانسته‌ایم خود را برای حضور در این‌ دوره از رقابت‌ها آماده کنیم، از عدم توجه و پیگیری وضعیت این تیم توسط مسئولان شهرستان ابراز گلایه کرد.

سرمربی تیم کشتی سینا صنعت ایذه اضافه کرد: در هر منطقه و شهرستانی افتخار مسئولان آن است که یک تیم با نام آن منطقه در یک مسابقه و لیگ معتبر حضور پیدا می‌کند، ولی متأسفانه در ایذه نه تنها شاهد حمایت هیچ‌یک از مسئولان نبوده‌ایم، بلکه حتی احتمال می‌رود هیچ‌یک از مسئولان از وجود داشتن تیمی با افتخارات کشوری و کشتی‌گیران مطرح ملی در ایذه با خبر نباشند.

بویری با اشاره به اینکه ورزش ایذه امروز در یک رقابت جهانی نیازمند توجه مسئولان خود است، خاطرنشان کرد: پس از سال‌ها، در اواخر این‌ ماه باید شاهد حضور اولین تیم ایذه‌ای در یک تورنمنت جهانی باشیم و معرفی کشتی و نام ایذه از این طریق نمی‌تواند از وجه کمی برخوردار باشد.

وی با بیان اینکه علی‌بابا احمدپور مدیرعامل این تیم با صرف هزینه‌های شخصی یک تنه تیم را به این مقطع رسانده است، گفت: انتظار می‌رفت مسئولان شهرستان با داشتن اندک نگاهی به‌ سمت فعالیت‌های این تیم حداقل برای یک بار حضور خود در کنار ورزشکاران باعث ایجاد دلگرمی باشند، ولی متأسفانه این امکان نیز میسر نشده است.

این مربی خوزستانی کشتی با گلایه از نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی تشریح کرد: از نماینده مردم این شهرستان انتظار می‌رفت تا با پیگیری امور این تیم و جویا شدن مشکلات و توجه خود کمی مسئولان تیم را دل‌گرم می‌کرد ولی تاکنون این عمل توسط وی صورت نگرفته است.

بویری افزود: حضور در لیگ جهانی کشتی دیگر به‌ مانند حضور در یک مسابقه استانی و تدارکاتی نیست و این تیم باید در مقابل کشورهای صاحب مقام و سبکی مانند کوبا، آذربایجان، روسیه، ترکیه، آمریکا و… در کشتی فرنگی حرفی برای گفتن داشته باشد که باید دید مسئولان شهرستان از جمله مسئولان ارشد اجرایی چه برنامه‌هایی را برای پیگیری امور این تیم و انجام حداقل همکاری‌ها به‌ جهت ایجاد انگیزه خواهند داشت.

فارس/

 

نظری بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *