برگزاری کارگاه آموزشی تحکیم خانواده ویژه جوانان مددجوی ایذه

مدیر کمیته امداد امام خمینی ایذه از برگزاری کارگاه آموزشی تحکیم خانواده و گرایش جوانان تحت پوشش این نهاد خبر داد.

به گزارش ایزنا، محمدرضا پرویزپور در حاشیه برگزاری کارگاه آموزشی تحکیم خانواده ایذه اظهار کرد: این کارگاه با هدف تحکیم بنیان خانواده و پرداختن به مسئله ازدواج جوانان تحت پوشش نهاد کمیته امداد برگزار شد.

وی افزود: در این دوره مسائل و مشکلات خانواده‌ها در امر ازدواج جوانان، موانع سد راه ازدواج در جوانان و موانع راه ازدواج اخلاق اسلامی در نظام خانواده مورد بررسی قرار گرفت.

مدیر کمیته امداد امام خمینی ایذه با بیان اینکه در این کارگاه آموزشی 147 زوج جوان نیز شرکت کردند، خاطرنشان کرد: روش‌های تحکیم بنیان خانواده در کنار راه‌های جلب اعتماد زوجین نسبت به همدیگر، محبت و علاقه از دیگر برنامه‌های صورت گرفته در این کلاس بوده است.

پرویزپور با اشاره به حضور 75 نفر از دانش‌آموزان تحت پوشش این نهاد در کلاس‌های پیشگیری از اعتیاد، تصریح کرد: این کلاس‌ها با حضور معاونت اجتماعی و مبارزه با مواد مخدر نیروی انتظامی شهرستان ایذه برگزار شد.

وی با بیان اینکه پدیده شوم اعتیاد در بین جوانان ریشه دوانده و رواج پیدا کرده است، گفت: با برگزاری این کلاس‌های آموزشی و آگاه‌سازی جوانان صورت می‌گیرد.

پرویزپور در پایان بیان کرد: برای انجام این طرح، کار آموزش فرد به فرد هر یک از دانش‌آموزان و خانواده‌های آنها در سطح مدارس انجام شود تا گرایش به‌سمت این بلای خانمان‌سوز در جامعه کاسته شود.

فارس/

 

نظری بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *