دعوت از ورزشکاران ایذه‌ای به اردوهای تیم ملی

رئیس اداره ورزش و جوانان ایذه از دعوت ورزشکاران این شهرستان به اردوهای تیم ملی خبر داد.

هوشنگ حاتمی

به گزارش ایزنا، هوشنگ حاتمی با اشاره به کسب چند عنوان بین‌المللی و کشوری توسط ورزشکاران این شهرستان در مسابقات گوناگون اظهار کرد: اکبر کاوسی ورزشکار ایذه‌ای با درخشش در مسابقات جهانی ورزش رزمی «او اسپرت» به مدال طلای وزن 65 کیلوگرم این دوره دست پیدا کند.

وی با اشاره به مشکلات مالی ورزشکاران شهرستان و این قهرمان ایذه‌ای حاضر در این مسابقات جهانی و تشکر از محمد مرادی مربی این ورزشکار افزود: از آنجایی که برای ورود به این‌ دوره مسابقات هر ورزشکار باید چند میلیون تومان هزینه شخصی صرف می‌کرد، ابراهیم آمیغ دیگر ورزشکار ایذه‌ای راه یافته به این مسابقات به‌دلیل مشکلات مالی از حضور باز ماند.

رئیس اداره ورزش و جوانان ایذه با اشاره به اعزام چندین ورزشکار ایذه‌ای در رشته‌های مختلف به مسابقات بین‌المللی و اردوهای تیم ملی، خاطرنشان کرد: مهدی داودی و مهرداد حاتمی با حضور در مسابقات بین‌المللی کیک‌بوکسینگ تهران موفق به کسب مدال‌های طلا و نقره شدند.

حاتمی اضافه کرد: پویا دادمرز نابغه نوجوان کشتی ایذه جهت حضور در اردوی تیم ملی فراخوانده شد و اشکان رضایی، حسین هادیان و پیمان شاهپری سه بوکسور نوجوان این شهرستان نیز جهت حضور در مسابقات آسیایی در اردوی تیم ملی حضور دارند.

فارس/

 

 

نظری بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *