مسابقات کاراته قهرمانی کشور بهمن‌ماه در ایذه برگزار می‌شود

مسئول برگزاری مسابقات کاراته کشور گفت: مسابقات کاراته قهرمانی کشور آقایان و بانوان بهمن‌ماه در ایذه برگزار می‌شود.

کاراته

به گزارش ایزنا، سیروس شیری‌پور با اشاره به برگزاری مسابقات کشوری کاراته در این شهرستان اظهار کرد: این‌دوره از مسابقات 8 و 9 بهمن با حضور تیم‌های سراسر کشور در شهرستان ایذه برگزار خواهد شد.

وی افزود: مسابقات در دو بخش بانوان و آقایان خواهد بود که رقابت بانوان روز 8 بهمن و آقایان نیز در روز 9 بهمن در سبک شوتوکان ساساکی‌ها برگزار می‌شود.

مسئول برگزاری مسابقات کاراته کشور در شهرستان ایذه با بیان اینکه تاکنون استقبال بانوان برای حضور در این دوره از رقابت‌ها بیشتر از آقایان بوده است، خاطرنشان کرد: تا به امروز حضور 11 تیم از استان‌های مختلف کشور در این رقابت‌ها قطعی شده است و تعدادی از استان‌ها نیز به‌دلیل مسافت طولانی تا استان خوزستان هنوز حضور خود را اعلام نکرده‌اند.

شیری‌پور با بیان اینکه یک هفته قبل از برگزار این رقابت‌ها، تعداد تیم‌های شرکت‌کننده به‌صورت قطعی مشخص می‌شود، تصریح کرد: این‌دوره از رقابت‌ها برای سومین‌بار در ایذه برگزار می‌شود و این شهرستان در سال 90 و 93 نیز میزبان برگزاری بوده است.

وی در پایان با بیان اینکه کسب نتایج و امتیازات انفرادی نتایج تیمی را مشخص می‌کند، گفت: قهرمانان وزن‌های این دوره از مسابقات جز اولویت‌های تیم ملی برای اعزام به مسابقات بین‌المللی خواهند بود.

فارس/

 

نظری بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *