امدادرسانی هوایی به روستای هوفل پلنگی بخش دهدز/ تداوم امدادرسانی در مناطق برف‌گیر خوزستان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان آخرین وضعیت اجرای عملیات امداد و نجات در برف و کولاک در مناطق برف گیر شهرستان ایذه را تشریح کرد.

به گزارش ایزنا و به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر خوزستان، علی خدادادی با اشاره به اجرای عملیات‌های امداد زمستانی از روز گذشته در مناطقی از شهرستان ایذه اظهار کرد: در عملیات امداد و نجات هوایی در روستای هوفل پلنگی که از حدود 20 روز پیش در محاصره برف و کولاک قرار داشت، سه تیم امدادی و پزشکی در قالب 12 نفر اعزام شدند.

وی با بیان اینکه در این عملیات امدادی که در شرایط بسیار سخت و توسط بالگرد جمعیت هلال احمر به مرحله اجرا درآمد، افزود: دو تن شامل اقلام زیستی و غذایی، بهداشتی، دارو، پوشاک، نوشت افزار و همچنین اقلام امدادی از قبیل پتو، موکت، فانوس و والور در این منطقه توزیع شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان بیان کرد: علاوه بر این مأموریت امداد هوایی، از روز گذشته، مأموریت‌های امدادی دیگری در روستاهای برف گیر ممبین، فالح، دشت، غریبی‌ها و شیربسته از توابع بخش سوسن شهرستان ایذه انجام شد.

خدادادی با تأکید بر تداوم امدادرسانی در این مناطق تصریح کرد: اقلام توزیع شده امدادی، زیستی، بهداشتی، درمانی و غذایی در این روستاها به وزن یک و نیم تن بوده است.

رئیس کارگروه امداد و نجات و آموزش همگانی مدیریت بحران استان گفت: بارش باران که از جمعه در بیشتر مناطق خوزستان آغاز شده، تاکنون حادثه یا خسارتی در پی نداشته است.

وی در پایان بیان کرد: 40 تیم امداد و نجات جمعیت هلال احمر خوزستان در آماده باش کامل هستند تا در صورت بروز حادثه احتمالی وارد عمل شوند.

انتهای پیام/

نظری بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *