پرداخت کمک هزینه 70 میلیون تومانی تامین جهیزیه به نوعروسان ایذه‌ای

مدیر کمیته امداد ایذه گفت: مرحله دوم پرداخت کمک هزینه تامین جهیزیه به نوعروسان ایذه‌ای انجام شد.

پرویزپور

به گزارش ایزنا، محمدرضا پرویز پور با اشاره به پرداخت کمک هزینه جدید به نوعروسان در این شهرستان اظهار کرد: این‌ماه مبلغ 70 میلیون تومان کمک برای تامین جهیزیه نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد شهرستان پرداخت شد.

وی با بیان اینکه در این مرحله 35 نوعروس تحت حمایت قرار گرفت؛ افزود: سنت نیک ازدواج همواره در دین اسلام مورد تاکید قرار داشته و از این‌رو کمیته امداد جهت کمک و تسهیل امر ازدواج جوانان تحت پوشش خود این امر را جز یکی از برنامه‌های حمایتی در اولویت خود قرار داده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان ایذه اضافه کرد: امیدواریم در راستای انجام این اقدامات بتوانیم با کمک افراد خیر در سطح شهرستان مشکلات نوعروسان نیازمند تحت پوشش این مرکز را رفع کنیم تا امر ازدواج برای این افراد تسهیل شود.

*توزیع بسته‌های حمایتی در مناطق برفگیر و صعب‌العبور

پرویزپور در ادامه با اشاره به توزیع بسته‌های حمایتی در مناطق صعب‌العبور و برفگیر این شهرستان خاطرنشان کرد: در این برنامه که در منطقه برفگیر «هوفل پلنگی» انجام شد، اقلامی مانند پتو، پوشاک، لوازم تحریر و سبد غذایی در بین مردم توزیع شد.

وی با بیان اینکه به‌دلیل سرمای شدید در منطقه و صعب‌العبور بودن منطقه ارائه این خدمات از طریق بالگرد در منطقه انجام شد، تصریح کرد: با توجه به قرار داشتن این روستا و بسیاری دیگر از روستاهای منطقه و نیاز شدید به کمک و یاری این مردم، انتظار می‌رود خیران با اقدامات خود گامی در جهت رفع گوشه‌ای از این نیازها برداشته و آنها را مورد حمایت خود قرار دهند.

فارس/

نظری بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *