برگزاری مسابقات کشتی فرنگی نونهالان کشور در ایذه

مسئول برگزاری جشنواره کشتی فجر گفت: این دوره از رقابت‌ها با حضور 10 تیم از اول بهمن در ایذه برگزار خواهد شد.

به گزارش ایزنا، ملک‌محمد بویری با اشاره به آمادگی این شهرستان جهت مسابقات جشنواره کشتی فجر اظهار کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته و تلاش‌های انجام شده، امیدواریم مسابقات در سطح کیفی بالایی برگزار شود.

وی با بیان اینکه رقابت ها در گروه سنی نونهالان انجام خواهد شد، افزود: این جشنواره با حضور سه تیم از ترکیب تیم ملی، سه تیم از ایذه و استان‌های اصفهان، ایلام، کهگیلویه و بویر احمد و چهارمحال و بختیاری روزهای اول تا سوم بهمن برگزار خواهد شد.

مسئول برگزاری جشنواره کشتی فجر خاطرنشان کرد: در برگزاری این‌دوره از مسابقات چند خیر ورزش‌دوست همکاری‌هایی را داشته‌اند که علاوه بر تقدیر از این افراد باید یک تشکر صمیمانه از سامان احمدپور بویری داشت که اغلب هزینه‌های حمایتی این رقابت‌ها را برعهده گرفت.

بویری با اشاره به برگزاری اردوی آماده‌سازی تیم ایذه برای حضور در این مسابقات گفت: تیم نونهالان کشتی فرنگی ایذه نیز با تمام افراد خود اقدام به برگزاری تمرینات فشرده و اردو کرده است و خود را برای کسب یک عنوان ارزنده در این دوره آماده می‌کند.

 


اردوی آماده سازی تیم نونهالان کشتی ایذه برای مسابقات کشوری/عکس از وحید اورکی نیا

 

وی در پایان از مردم کشتی‌دوست شهرستان برای دیدن این مسابقات از نزدیک، تصریح کرد: بدون شک دیدن این رقابت‌ها برای خردسالان موجب تشویق و ترغیب آنها برای حضور به این عرصه خواهد شد.

انتهای پیام/

نظری بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *