ترمیم، پاک‌سازی و رفع سد معبر در پیاده‌روهای سطح شهر ایذه

سرپرست شهرداری ایذه با اشاره به ترمیم، پاک‌سازی و رفع سد معبر در پیاده‌روهای سطح شهر، گفت: ایجاد دو خیابان جدید منتهی به بهشت زهرا از برنامه‌هایی بوده که با جدیت دنبال شد و اینک در مرحله انجام کار است که در آینده نزدیک به بهره‌برداری برسد.

به گزارش ایزنا، انوشیروان بهرامی با اشاره به آغاز روند رو به‌رشد ارائه خدمات در همه زمینه‌ها در سطح شهر ایذه از ابتدای دوره سرپرستی خود، اظهار کرد: در راستای رفع مشکلات و چالش‌های سطح شهر اقدامات و ارائه خدمات به‌صورت روزانه در حال انجام شدن است و امیدواریم با توجه به عمیق بودن مشکلات سطح شهر، با گذشت زمان این خدمات در اوج خود قرار بگیرد.

وی در این راستا افزود: فعالیت‌های سرپرستی جدید با شروع جمع‌آوری تونل‌های فرسوده فضای سبز در چندین نقطه و پیاده‌روهای سطح شهر و جمع‌آوری پل هوایی ابتدای خیابان حافظ جنوبی جنب مجتمع تجاری پل که بدون استفاده به‌حال خود رها شده بود در همان ابتدا یک شکل جدی به خود گرفت.

سرپرست شهرداری ایذه با اشاره به تحولات و برنامه‌هایی که برای پیشرفت خدمات شهری در نظر گرفته شده است، خاطرنشان کرد: برای زیباسازی بلوارها و میادین، نصب چراغ‌های تلسکوپی و آغاز به‌کار نصب ریسه‌های نوری به‌همراه پرچم ایران از میدان ورودی از سمت جاده اهواز به‌سمت انتهای جاده اصفهان، همچنین حد‌فاصل میدان سپاه تا میدان امام علی (ع) از جمله اقدامات زیباسازی شهر برای شب بوده است.

بهرامی با اشاره به ترمیم، پاک‌سازی و رفع سد معبر در پیاده‌روهای سطح شهر، تصریح کرد: ایجاد دو خیابان جدید منتهی به بهشت زهرا از برنامه‌هایی بوده که با جدیت دنبال شد و اینک در مرحله انجام کار است که در آینده نزدیک به بهره‌برداری برسد.

وی ادامه داد: یکی از این خیابان‌ها به نام خیابان آزادی از روبه‌روی ترمینال با ایجاد پل به‌سمت بهشت زهرا احداث خواهد شد و دیگری از محله سرقنات به‌سمت بهشت زهرا و بلوار خیابان روضةالزهرا متصل می‌شود. بهرامی در ادامه گفت: در طی مدت زمان کوتاه یک‌ماه سرپرستی، موفق به پرداخت سه ماه از حقوق پرسنل شهرداری، پرداخت بخشی از مطالبات پیمانکاران خدمات شهری و فضای سبز و سایر معوقات شهرداری شد که باعث رضایت پرسنل این نهاد شده است.

**تملک ملک مسکونی واقع در وسط پارک بانو و الحاق آن به فضای سبز این مکان آن‌هم پس از 30 سال یکی دیگر از اقدامات مهم سرپرست جدید شهرداری ایذه در طول یک ماه اخیر بوده است.

تخریب انباری قدیمی در پارک شهربازی و الحاق آن به فضای سبز پارک، جمع‌آوری وسایل بازی غیر استاندارد در پارک مذکور، سامان‌دهی و پاک‌سازی پارک، سامان‌دهی فضای سبز کلیه پارک‌ها، بلوارها و میادین در سطح شهر از جمله اقدامات انجام شده دیگر است.

لایروبی کلیه کانال‌ها و جداول در سطح شهر که در ایام مختلف، به‌ویژه در هنگام بارندگی باعث آب‌گرفتگی معابر شهری می‌شد از دیگر اقدامات انجام گرفته توسط سرپرست شهرداری ایذه محسوب می‌شود.

فارس/

نظری بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *