حضور دوباره کشتی فرنگی ایذه در لیگ برتر باشگاه‌های کشور

کشتیسرمربی سینا صنعت ایذه گفت: این تیم امسال نیز به‌عنوان یکی از نمایندگان خوزستان در لیگ برتر کشتی فرنگی کشور حاضر خواهد شد.

به گزارش ایزنا، ملک‌محمد بویری با اشاره به حضور مجدد تیم سینا صنعت در دور جدید رقابت‌های کشتی فرنگی لیگ برتر باشگاه‌های کشور اظهار کرد: امسال نیز برای دومین بار متوالی در این‌ دوره از رقابت‌ها حضور پیدا خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه اولویت ما در این‌دوره از رقابت‌ها قرار دادن کشتی‌گیران بومی جوان در کنار کشتی‌گیران با سابقه است، افزود: به منظور ایجاد انگیزه و کسب تجربه برای جوانان فرنگی‌کار این شهرستان و زمینه‌سازی برای آینده درخشان این ورزشکاران، در دور اول رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور 50 درصد از ترکیب تیم را به ورزشکاران جوان و جویای نام شهرستان اختصاص خواهیم داد.

سرمربی تیم کشتی سینا صنعت ایذه با بیان اینکه ساختار کادر این تیم برای این‌دوره دچار تحولاتی خواهد شد، از افزوده شدن یک تیم مربی‌گری و افراد با سابقه برای همراهی در یارگیری و کارهای مشاوره‌ای خبر داد.

بویری در پایان با تقدیر از پیگیری مردم ورزش‌دوست شهرستان ایذه و حمایت‌های معنوی آنها از این تیم در لیگ برتر و جام باشگاه‌های جهان، تصریح کرد: امسال نیز با همت و حمایت‌های ورزشی علی‌بابا احمدپور مدیرعامل ورزش‌دوست و خیر سینا صنعت، شهرستان ایذه صاحب تیم لیگ برتری خواهد بود.

** شهرستان ایذه با وجود ورزشکاران به‌نام زیاد در عرصه‌های مختلف ورزشی از جمله کشتی فرنگی، به‌عنوان یکی از قطب‌های این ورزش به‌حساب می‌آید ولی به‌دلیل عدم حمایت از جانب مسئولان و نداشتن امکانات مناسب ورزشی با مشکلات زیادی رو‌به‌رو است.

تیم سینا صنعت ایذه به‌عنوان یکی از نمایندگان ایران در لیگ جهانی توانست بدرخشد و باعث تحسین از جانب مسئولان فدراسیون و محمد بنا سرمربی تیم ملی شود.

این تیم ایذه‌ای در دور اول مسابقات سال گذشته لیگ برتر که در کرج برگزار شد به مقام سوم و در دور دوم در اسلام‌آباد غرب به مقام دوم این‌دوره دست پیدا کرد و امسال برای حضور در مرحله جدید لیگ برتر خود را به‌عنوان یک نماینده مدعی معرفی خواهد کرد.

 

نظری بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *