دعوت ورزشکاران ایذه‌ای برای حضور در مسابقات آسیایی «او اسپورت»

ورزشکاران ایذه‌ای جهت حضور در مسابقات قهرمانی آسیا رشته «او اسپورت» به اردوی تیم ملی دعوت شدند.

به گطارش ایزنا، هوشنگ حاتمی اشاره به انجام برنامه‌های مختلف اداره ورزش و جوانان در سطح این شهرستان اظهار کرد: برگزاری شطرنج در نهاد کتابخانه‌های عمومی این شهرستان و برپایی ایستگاه مطالعه کتاب در این اداره از اقدامات صورت گرفته بود.

وی با اشاره به رویدادهای مختلف در ورزش این شهرستان، افزود: فائزه ممبینی و سارا ململی برای حضور در اردوی تیم ملی فوتسال رده سنی زیر 21 سال به اردو فراخوانده شده و روز گذشته در این اردو حاضر شدند.

رئیس اداره ورزش و جوانان ایذه با اشاره به انتخاب ورزشکاران این شهرستان برای مسابقات او اسپورت قهرمانی آسیا خاطرنشان کرد: مهدی زندی و مهرداد احمدی با کسب مقام دومی رده سنی بزرگ‌سال و رامین نادری و امیرمحمد محمودی با کسب مدال طلای رده سنی جوانان و رضا فاطمی با قرار گرفتن در رده سوم این گروه سنی برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا به اردوی تیم ملی فراخوانده شدند.

حاتمی اضافه کرد: نفرات اول در قالب تیم ملی «الف» و نفرات دوم در قالب تیم ملی «ب» در این مسابقات که به میزبانی ایران در ماهشهر برگزار خواهد شد حاضر خواهند بود.

وی با اشاره به برگزاری مسابقات و طرح استعدادیابی بدمینتون بانوان در این شهرستان تصریح کرد: این طرح در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگ‌سالان با حضور بیش از 100 ورزشکار برگزار شد که در پایان 35 نفر انتخاب شد.

حاتمی در پایان با اشاره به برگزاری مسابقات والیبال چهار جانبه استانی جام فجر در گروه بانوان گفت: این مسابقات 21 بهمن با حضور تیم‌های هیئت ایذه، هیئت خرمشهر، نفت مسجدسلیمان و نفت اهواز در ایذه برگزار خواهد شد.

 

نظری بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *