برنامه چهارشنبه بازار و جمعه برای کاهش دست‌فروشان/ شهرداری ایذه دچار روزمرگی است

انوشیروان بهرامیسرپرست شهرداری ایذه گفت: شهرداری ایذه دچار روزمرگی است و برای خارج شدن از این وضعیت برنامه‌های کوتاه‌مدت یک روز تا یک هفته در کنار ماهانه؛ سالانه؛ پنج ساله و 25 ساله پیش‌بینی شده است.

به گزارش ایزنا، انوشیروان بهرامی صبح امروز در نشست هم‌اندیشی خود با برخی از جامعه دانشگاهی این شهرستان با بیان اینکه برخی از اقدامات انجام شده در جهت کاهش فضاهای جرم‌زا بوده است اظهار کرد: نباید فضاهای موجود را در اختیار افراد بزه‌کار قرار داد، فضایی وجود دارند که گاها با یک نورپردازی می‌توان در آن از وقوع جرم جلوگیری کرد.

وی با بیان اینکه شهرداری ایذه دچار روزمرگی است افزود: برای خارج شدن از این وضعیت برنامه‌های کوتاه‌مدت یک روز تا یک هفته در کنار ماهانه؛ سالانه؛ پنج ساله و 25 ساله پیش‌بینی شده است.

سرپرست شهرداری ایذه با بیان اینکه در زمان‌های مختلف باید نیازهای شهروندان نیز شناسایی شود خاطرنشان کرد: همزمان با توسعه شهر نیاز شهروندان به فضاها و خدمات مختلف افزایش می‌یابد و از این رو باید تابع شرایط آنها پیش رفت و برنامه‌ریزی کرد.

بهرامی از عدم وجود هماهنگی بین ادارات مختلف و همکار با شهرداری ابراز گلایه داشت و تصریح کرد: در شهرداری نیز باید اقدامات تابع قوانین پیش برود و هیچ کارشناسی حق وارد کردن خواسته‌های شخصی را به قوانین نخواهد داشت و تابعیت از قوانین باید سرلوحه اقدامات باشد.

وی با اشاره به طرح‌هایی برای ساماندهی دست‌فروشان در سطح شهر گفت: برپایی چهارشنبه و جمعه بازار در پارکینگ اشکفت سلمان و پارک صخره‌ای در برنامه قرار دارد و در صورت استقبال این برنامه توسعه می‌یابد.

این مسئول با بیان اینکه عدم همکاری بین نهادهای شورای ترافیک با شهرداری باعث بیشتر از بین رفتن خیابان‌های شهر شده است؛ گفت: عبور و مرور ماشین‌آلات سنگین در سطح برخی از خیابان‌های شهر باعث تخریب آسفالت و کوتاه شدن عمر آن می‌شود و در این راستا شورای ترافیک باید همکاری جدی با شهرداری داشته باشد.

سرپرست شهرداری ایذه با اشاره به آماده بودن شرایط سینما مرکزی برای آغاز فعالیت دوباره خود عنوان کرد: سینما یک بخش فرهنگی به‌حساب می‌آید و از این رو طرح فعالیت دوباره آن در کمیسیون فرهنگی مطرح شد و به‌زودی عملیات تجهیز آن توسط بخش خصوصی صورت می‌گیرد.

بهرامی با اشاره به موضوع وجود چند کانال روباز بزرگ دفع آب در شهر خاطرنشان کرد: گاهی اوقات شرایط محیطی و جوی با ما همراه نیست و از این رو حل مشکل فاضلاب باعث حل شدن بسیاری از مشکلات کانال‌های شهر می‌شود.

وی اضافه کرد: با رفع مشکل فاضلاب و تکمیل آن می‌توان با دیوارکشی کانال جهت استفاده‌های ورزشی، فضای سبز و… از آن بهره برد.

انتهایی پیام/

 

نظری بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *