مسئولان غافل از راه شهدا شرمنده آنها باشند

محمود معین پورجانشین فرماندهی سپاه حضرت ولی‌عصر(عج) خوزستان گفت: مسئولانی که راه شهدا را در ادارات تعبیر نمی‌کنند باید شرمنده شهدا باشند.

به گزارش ایزنا، محمود معین‌پور ظهر امروز در مراسم سومین یادواره شهدای دانشجوی این شهرستان با بیان اینکه برگزاری یادواره شهدا بیمه‌ای برای زندگی دنیوی و اخروی ما است، اظهار کرد: اگر خواهان خیر دنیا و آخرت خود هستیم و به‌دنبال سعادت می‌گردیم باید در مسیر اجرای این برنامه‌ها گام برداریم.

وی افزود: حامیان و دست‌اندرکاران برگزاری یادواره‌های شهدا خادمان به این فداکاران بوده و کسانی که از برگزاری این همایش‌ها مخالفت کرده و عدم انجام این کار را می‌خواهند خائن به شهدای والامقام هستند.

جانشین فرماندهی سپاه حضرت ولی‌عصر(عج) خوزستان با بیان اینکه کسانی که راه را اشتباه رفته‌اند باید بگویند که شهدا شرمنده‌ایم، خاطرنشان کرد: مسئولانی که راه شهدا را در ادارات تعبیر نمی‌کنند باید شرمنده شهدا باشند.

معین‌پور با بیان اینکه شهدا در 8 سال دفاع مقدس راه روشنی را به ما نشان دادند، تصریح کرد: تمسک جستن به امام راحل پیروی از راه سیدالشهدا بود.

وی ادامه داد: دین خدا دارای دشمنان زیادی است که نمی‌گذارند راه خود را به آرامی برود و با تشکیل گروه‌های مختلف مانند داعش دست به این اقدامات می‌زنند.

معین‌پور با بیان اینکه هدف دشمنان از تشکیل این گروه‌ها افول راه دین است، گفت: مستکبران جهانی می‌دانند که اگر مردم به راه امام راحل تمسک بجویند دیگر نمی‌توانند در داخل منطقه و کشور دست به اقدامی بزنند و در این باره اقدام به ایجاد تشکیلات در منطقه با این‌کار مخالف می‌کنند.

وی هدف دشمن از انجام این اقدامات را به انحراف کشاندن مسیر راست و روشن دانست و افزود: استکبار جهانی با تشکیل یک مذهب انحرافی سعی بر انحراف مذهب واقعی و محمدی می‌کند.

جانشین فرماندهی سپاه حضرت ولی‌عصر(عج) با بیان اینکه دشمن می‌داند اسلام واقعی در ایران است عنوان کرد: آنها با راهی که حضر امام(ره) برای اجرای برنامه‌های قرآنی در اجتماع داشته است مخالف هستند و کاری به نماز خواندن افراد ندارند.

معین‌پور اضافه کرد: دشمن تا زمانی که قرآن در کنج خانه گذاشته است با ما کاری ندارد و وقتی که دستورات این کتاب در حال عملی شدن است، اقدام به مقابله می‌کنند.

وی با بیان اینکه دشمنان می‌دانند مسیر و راه شهدا باعث شکست و نابودیشان خواهد شد، اظهار کرد: برای سربلندی و پویایی بیشتر راهی به جز پیروی از راه راست شهدا نداریم و شهدا با فداکاری خود نقشه‌های دشمن برای جلوگیری از عملیاتی کردن برنامه‌های قرآنی را گرفتند.

معین‌پور با بیان اینکه مسئولان کم‌کار باید شرمنده شهدا و خانواده‌های آنها باشند، ادامه داد: مردم راه این شهدای والامقام را شناخته‌اند ولی ما مسئولان باید فکری به‌حال خود کنیم.

وی در پایان گفت: باید دید چقدر راه شهدا را در زندگی خود به‌کار گرفته‌ایم و در زندگی ما نقش دارد، همچنین مسئولان چقدر پیرو این راه بوده‌اند و یا عکسی از شهدا در میز کار خود دارند.

انتهای پیام/

نظری بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *