وقتی سبد میوه «نماد شهر ایذه» می‌شود/گردشگری با جلوه ویژه!

سبد

وقتی سبدهای میوه در شهر خودنمایی می کند.

به گزارش ایزنا، شاید سوژه ها و شرایط خاصی گاهی اوقات در کنار ما در حال رخ دادن باشد یا وجود داشته ولی برای ما دیده نشده است.

یکی از شهروندان ایذه‌ای در این راستا در گفت‌و‌گو با ایزنا اظهار کرد: بحث انباشت سبدهای میوه‌ای روی سقف آفتاب‌گیر مغازه‌های توزیع میوه در ایذه یک جلوه زشت به شهر می‌دهد که هیچ‌وقت به آن توجهی نشده است.

وی با بیان اینکه برای اولین‌بار در ایام نوروز به‌وسیله یک مسافر نوروزی نسبت به این موضوع آگاه شدم افزود: مسافر نوروزی غیر خوزستانی که با شرایط این شهرستان آشنایی چندانی نداشت با خواندن سبدهای میوه به‌عنوان نماد شهر ایذه، هم به نوعی یک واقعیت را که تا به حال به آن توجه نداشته‌ایم بازگو کرد و هم نسبت به بی تفاوتی محیط اطرافمان تلنگری وارد کرد.

این شهروند ایذه‌ای ادامه داد: در تمام نقاط این شهرستان مشاهده می‌شود که مغازه‌های میوه فروشی بعد از خالی شدن سبدهای میوه خود، به‌جای خارج کردن از محیط کار و یا تحویل به مراکز بازیافت، آنرا بر روی سایبان مغازه و محیط کار خود انبار می‌کنند و این عامل ایجاد یک جلوه بد برای رهگزاران این شهرستان شده است.

 

سقف های سبدی در ایذه

 

 

 

وی با درخواست از شورای شهر و شهرداری تصریح کرد: به‌عنوان یک شهروند ایذه‌ای که دلم برای شهرم می‌سوزد از تمام مسئولان متولی در ساخت و توسعه زیبایی و مبلمان شهری درخواست پیگیری و رفع این مشکل پیش پا افتاده را دارم.

وی با اشاره به اینکه چرا برخی از مشکلات جزئی شهر ما نباید دیده شود تا با تمسخر دیگران به‌فکر چاره بیفتیم اضافه کرد: امیدوارم مسئولان خدمات شهری و نظافت دهنده کمی بیشتر به محیط و ظاهر این شهر توجه داشته باشند تا این مسائل خرد در کنار مشکلات و نداشته‌های موجود ایذه باعث عذاب فکری مردم نشود.

این شهروند در پایان با بیان اینکه کار جمع‌آوری این سبدها که  دیگر یک پروژه و آسفالت نیست که نیازمند اعتبار و بودجه خاصی باشد، علاوه بر درخواست از شهرداری و شورای شهر برای اقدام به جمع آوری این سبدها، از مغازه‌داران انجام دهنده این‌کار خواست تا کمی هم به‌فکر ظاهر شهر باشند.

انتهای پیام/*

بدون دیدگاه

نظری بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *