محور ایذه جز جاده های پر تردد و ترافیکی خوزستان/رانندگان با احتیاط حرکت کنند

رئیس پلیس‌راه خوزستان از ترافیک سنگین در محورهای مواصلاتی استان خبر داد و گفت: به منظور کنترل تردد خودروها نیروهای پلیس به صورت تمام وقت در مسیرها مستقر هستند.ترافیک جاده ای

به گزارش ایزنا، رضا دولت‌شاهی عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در خصوص آخرین وضعیت تردد در جاده‌های مواصلاتی استان اظهار کرد: در حال حاضر به دلیل ورود و خروج خودروهای مسافران و کاروان‌های راهیان‌نور شاهد ترافیک سنگین در محورهای مواصلاتی منتهی به استان هستیم.

وی خاطرنشان کرد: طبق گزارش‌های رسیده هم‌اکنون ترافیک در محورهای ماهشهر – هندیجان (مسیر خروجی به استان بوشهر)، اهواز ـ  اندیمشک و ایذه ـ دهدز سنگین است و محور اهواز ـ آبادان نیز نیمه‌سنگین اعلام شده است.

وی در ادامه افزود: تردد در بقیه محورهای مواصلاتی استان آرام است.

رئیس پلیس‌راه خوزستان تصریح کرد: با توجه به بالا بودن حجم تردد خودروها به استان خوزستان، پلیس برای خدمات‌دهی بهتر و کنترل اوضاع جاده‌ها و کاهش حوادث جاده‌ای به صورت تمام وقت در اکثر جاده‌های مواصلاتی استان مستقر شده است.

دولت‌شاهی در ادامه از استقرار بیش از 200 واحد گشت محسوس و نامحسوس تخلفات جاده‌ای در سطح جاده‌های استان خبر داد و افزود: تمام تلاش پلیس برای کاهش میزان حوادث و تلفات ناشی از آن است.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد رانندگان با توجه به هشدارهای پلیس و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی از بروز مشکلات و تصادفات احتمالی جلوگیری کنند.

انتهای پیام/

 

 

نظری بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *