ما مسئولان فقط «لاف» مدال‌های ورزشکاران شهرمان را می‌دهیم/عدم توجه و نیم‌نگاهی به‌سمت خواسته‌های ورزشکاران ایذه‌ای

رئیس اداره ورزش و جوانان ایذه گفت: در ایذه هیچ توجهی به ورزشکاران و نیازهای آنها نمی‌شود و ما مسئولان فقط به‌دنبال لاف زدن پشت سر ورزشکاران مدال‌آور هستیم.هوشنگ حاتمی

به گزارش ایزنا؛ هوشنگ حاتمی ظهر امروز در مراسم تجلیل از زهرا کیانی و الهام صالحی دو مدال‌آور ایذه‌ای تیم ملی دو و میدانی جانبازان و معلولان در مسابقات بین‌المللی امارات اظهار کرد: جامعه ورزشی وقتی تریبون را به‌دست می‌گیرد تنها به فکر بیان مشکلات و گلایه‌های خود است؛ ولی با توجه به اینکه هیچ تغییری تاکنون در وضعیت ورزشی این شهرستان از جانب مسئولان صورت نگرفته دیگر به این موضوع نمی‌پردازیم.

وی افزود: بهار ورزش ایذه این‌بار با مدال‌آوری و افتخار‌آفرینی این دو بانوی ورزشکار آغاز شد و امیدواریم این افتخار آفرینی‌ها تا پایان سال ادامه داشته باشد.

رئیس اداره ورزش و جوانان ایذه با بیان اینکه ما گلایه نمی‌کنیم و دست خانواده تمام این ورزشکاران را می‌بوسیم که همواره حامی ورزش و فرزندان خود بوده‌اند، تصریح کرد: دیگر از گلایه کردن و درخواست کمک از مسئولان شهرستان نسبت به بی‌مهری‌هایشان به امر ورزش در شهرستان خسته شده‌ایم و تنها خانواده ورزشکاران شهرستان هستند که دست ورزشکاران را گرفته‌اند.

حاتمی اضافه کرد: توانایی و استعداد جوانان شهرستان ایذه قابل مقایسه با هیچ منطقه دیگری نیست و از این‌رو این ورزشکاران سرشار از استعداد باید حمایت شوند.

وی با اشاره به وعده‌های بی‌حاصل نمایندگان قبلی مجلس نسبت به بحث ورزش، گفت: امیدوارم نماینده این دوره شهرستان به اندازه 10 درصد از توانایی این جوانان ورزشکار به آنها اهمیت بدهد، زیرا این جوانان امسال به اندازه 8 استان کشور به تنهایی مدال کسب کردند و در صورت حمایت شدن به اوج افتخارات خود خواهند رسید.

حاتمی ادامه داد: کسب مدالات رنگارنگ به اندازه 8 استان یک واقعیت از توانایی‌های بی‌پایان ورزشکارانی است که بدون داشتن پشتوانه پا در عرصه رقابت گذاشته‌اند.

وی با انتقاد از مانور برخی مسئولان شهرستان در قبال ورزشکاران تصریح کرد: برخی از این مسئولان در هنگام افتخارآفرینی این جوانان با گرفتن میکروفون در دست در همایش تجلیل مانور می‌دهند.

رئیس اداره ورزش و جوانان ایذه با ابراز گلایه از برخی مسئولان شهر به‌دلیل عدم جواب‌دهی برای رزرو سالن جهت برگزاری همایش تجلیل از این بانوان مدال‌آور اظهار کرد: خواهش می‌کنم مسئولان شهرستان نگاه خود را به‌سمت ورزش و حمایت از ورزشکاران تغییر دهند، هر چند که امروز برای گرفتن سالن تجلیل از این بانوان مدال‌آور مسئول یکی از سالن‌های مجهز شهرستان حتی حاضر به پاسخ‌گویی مسئولان ورزشی نشد.

حاتمی گفت: ورزشکاران ما از کره مریخ نیامده‌اند و همه همشهری همدیگر هستیم؛ باید بضاعت و ناتوانی‌های مالی این دو بانوی معلول و مدال‌آور را دید که هر کدام با هزینه‌های بیش از 10 میلیون تومان برای افتخارآفرینی کشورمان در مسابقاب بین‌المللی تلاش به خرج می‌دهند.

وی با بیان اینکه این ورزشکاران با پشتکار خود گام در جهت افتخارآفرینی می‌گذارند، افزود: این جوانان با کسب افتخار و مدال معتبر بدون حمایت مالی به شهرستان باز می‌گردند تا من مسئول با ایستادن پشت سر آنها و ایراد سخن «لاف» خود را بزنم.

حاتمی در پایان با تقدیر از مربیان، روسای این هیئت‌های ورزشی و خانواده این ورزشکاران خاطرنشان کرد: امیدوارم با حمایت‌های مسئولان شهرستان گامی مثبت در جهت ورزش این شهرستان و به‌ویژه ورزش بانوان برداشته شود تا در سال 95 اوج شکوفایی ورزش ایذه را شاهد باشیم.

انتهای پیام/فارس*

نظری بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *