مددجویان کمیته امداد ایذه با مشکل مسکن مواجه هستند

مدیر کمیته امداد ایذه گفت: مددجویان این کمیته با مشکل مسکن مواجه هستند.کمیته-امداد-ایذه

به گزارش ایزنا، محمد رضا پرویز پور با اشاره به بررسی شرایط و مشکلات مناطق محروم تحت پوشش کمیته امداد این شهرستان اظهار کرد: به‌منظور افزایش ارائه خدمات و کمک بهتر به افراد تحت پوشش ساکن این مناطق محروم، سرکشی به منطقه سررگ زندی‌ها از توابع بخش دهدز صورت گرفت.

وی افزود: به‌دلیل عدم وجود اشتغال در منطقه و مناسب بودن شرایط و وضعیت برای ایجاد اشتغال، از کارشناس اشتغال و خودکفایی خواسته شد تا طرح‌ها و درخواست‌های خود‌کفایی این منطقه از جمله دام‌پروری را مورد توجه قرار دهد.

مدیر کمیته امداد شهرستان ایذه اضافه کرد: در این منطقه دور افتاده حدود 51 خانوار حضور دارند که جز مددجویان این نهاد هستند و در کنار این سرکشی اقلام مصرفی و سبد غذایی با ارزشی بالغ بر 459 میلیون ریال از کمک‌های یک خیر بین آنها توزیع شد.

پرویزپور در ادامه با اشاره به اجرای پروژه‌های عمرانی برای مددجویان کمیته امداد گفت: عملیات کلنگ‌زنی به منظور انجام سه طرح برای 3 خانواده مددجو در منطقه مرغاب انجام شد که بسیج سازندگی شهرستان در این امر کمیته امداد را یاری خواهد کرد.

وی اضافه کرد: مشکل مسکن یکی از اساسی‌ترین مشکلات مددجویان این نهاد است و این کمک و همکاری بسیج سازندگی برای رفع مشکلات مردم نیازمند تحت پوشش کمیته جای تقدیر دارد.

پرویزپور با بیان اینکه هزینه‌های انجام این 3 پروژه را کمیته امداد با همکاری بسیج سازندگی تأمین کرده است، خاطرنشان کرد: هزینه پیش‌بینی شده برای آن 54 میلیون تومان بوده که بخش زیادی از آن را بسیج سازندگی بر عهده گرفته است.

وی در پایان تصریح کرد: بسیج سازندگی سپاه پاسداران در سال گذشته در انجام بیش از 10 پروژه با نهاد کمیته امداد شهرستان همکاری داشته است.

 

نظری بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *