شهردار: با رانندگان تاکسی متخلف برخورد قاطع خواهد شد/ مردم با رانندگان قانون‌شکن همراه نباشند

شهردار ایذه گفت: با توجه به نرخ مصوب از سوی شورای شهر، کرایه تاکسی درون شهری مشخص است و افزایش آن توسط راننده منجر به برخورد قاطع و جدی خواهد شد.تاکسی

به گزارش ایزنا، انوشیروان بهرامی با اشاره به نرخ مصوب کرایه تاکسی‌های شهری برای امسال در سطح شهر ایذه اظهار کرد: با توجه به افزایش سالانه کرایه تاکسی‌های شهری، امسال نیز جلسه افزایش کرایه تاکسی‌های شهر ایذه برگزار و برای این امر تصمیماتی گرفته شد.

وی با بیان اینکه افزایش نرخ‌ها با توجه به تورم موجود در کشور صورت خواهد گرفت، افزود: با توجه به نرخ تورم در کشور، امسال باید 14 درصد در میزان کرایه‌ها افزایش پیدا می‌کرد ولی ما در امر کرایه‌ها 20 درصد را لحاظ کردیم.

شهردار ایذه با بیان اینکه بر اساس مصوبه شورای شهر نرخ کرایه هر مسیر شهری 600 تومان لحاظ شده است، خاطرنشان کرد: با وجود اینکه این مصوبه در شورای شهر انجام شده و هنوز برای اجرایی شدن به شهرداری ابلاغ نشده ولی افزایش نرخ کرایه‌ها توسط تاکسی‌داران لحاظ شده است.

بهرامی با بیان اینکه رانندگان افزایش کرایه بالاتر از 50 درصد را درخواست داشته‌اند که کاری غیر ممکن بود، تصریح کرد: هر شهردار موظف است بنابر تورم موجود در زمان خود نرخ کرایه‌ها را تغییر دهد و اینکه کارهای انجام نشده در نرخ کرایه‌ها در ادوار قبل توسط مسئولان مربوطه در شهرداری را یکباره انجام دهیم غیر منطقی و نا‌ممکن است.

وی با پاسخ به این سوال که رانندگان تاکسی از روز گذشته به‌صورت یکپارچه اقدام به افزایش کرایه تا 70 درصد مبلغ فعلی کرده‌اند، گفت: با هماهنگی‌هایی که با نهادهای همکار با شهرداری و ناظر بر کار تاکسی‌ها انجام خواهد شد با افراد قانون‌شکن برخورد جدی خواهد شد.

بهرامی در پایان افزود: این مصوبه پس از تصویب نهایی برای اجرایی شدن به شهرداری ابلاغ خواهد شد و رانندگان موظف به عملی کردن آن هستند و در صورت مشاهده دریافت کرایه‌های بیشتر از حد مصوب برنامه‌های دیگر لحاظ می‌شود و امیدواریم شهروندان نیز با توجه به قانون تصویب شده اقدام کنند.

انتهای پیام/فارس*

 

نظری بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *