موج تغییرات در استانداری خوزستان/«علی عماد» مشاور اجرایی استاندار شد

طی حکمی از سوی استاندار «علی عماد» مشاور اجرایی استاندار شد.انتصاب

به گزارش ایزنا، همانگونه که برخی رسانه ها پیش بینی کرده بودند، هفته جاری را باید هفته تغییرات در خوزستان نامید زیرا از راهرورهای استانداری خوزستان اخبار جابه جایی های بی شماری به گوش می رسید و استاندار منتظر پایان انتخابات بود.

اما ابتدای هفته جاری، تغییرات قابل توجه در استانداری خوزستان برای این استان آغاز شد و طبق گمانه زنی های موجود این پایان راه نیست و قرار است باز هم سمت های تابع وزارت کشور در خوزستان آبستن تغییرات دیگری در روزهای آینده باشد.

طبق اعلام استانداری خوزستان علی عماد ایذه ای که معاونت منابع نیروی انسانی استانداری خوزستان را به عهده داشت و برای حضور در انتخابات استعفای خود را تقدیم کرده بود، مجددا با سمتی جدید که پیش از این در استانداری خوزستان سابقه نداشته به استانداری خوزستان برگشت تا به عنوان مشاور اجرایی استاندار خوزستان انجام وظیفه کند.

طی احکام دیگر نیز فرزانه مکی‌داودی با دریافت حکم به‌عنوان معاون مدیرکل امور اجتماعی همچنین نادر عمیدزاده به‌عنوان سرپرست فرمانداری دشت‌آزادگان معرفی شدند.

سپیده سلطانی کاظمی نیز طی حکمی به‌عنوان معاون مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری، جمشید منیرزاده در سمت مدیرعامل سازمان قطار شهری شهرداری اهواز و حومه و علیرضا دشتی به‌عنوان مدیرکل مدیریت بحران منصوب شد.

انتهای پیام/*

نظری بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *