تماس تلفنی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با دبیر شورای امنیت ملی در رابطه با تخریب تندیس سردار اسعد بختیاری

سرلشکر محسن رضايی در تماس تلفني با دریادار علی شمخانی، دبیر شورای امنیت ملی، از ایشان خواست كه با قید فوریت موضوع هجمه به نمادهای قومی و تاریخی بررسی و پی گيري شود.محسن رضایی

به گزارش ایزنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دکتر محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام  در این تماس تلفنی، ضمن تاکید بر اینکه اهانت به مقدسات و یا هجمه به افتخارات اقوام ايراني، تهدیدی براي به هم زدن وحدت كشور است، از دبیر شورای امنیت ملی خواست که مسئولان ذیربط با بررسي  جدی و رسيدگي به این حوادث آمران و عاملان آن را مشخص كنند.

فرمانده سپاه پاسداران در دوران دفاع مقدس همچنین متذکر شد که مردم  و مسولان  مراقبت نمایند تا خدای ناخواسته کسانی به هر نحو به دنبال خدشه بر وحدت ملی نباشند تا با بررسی های کارشناسی و امنیتی موضوع بررسی شود.

یادآور می شود اخیراً با هجوم افرادی به محل خانه مشروطیت واقع در شهر جونقان استان چهارمحال بختیاری ، آسیب هایی به تندیس سردار اسعد بختیاری و میراث فرهنگی این منطقه  وارد شد.

-انتظار می رود سایر شهروندان بدون توجه به حواشی فضای مجازی مراتب پیگیری را از طریق رسانه های رسمی و مسئولان مربوطه رصد کنند.

انتهای پیام/*

نظری بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *