خادمی: عدم تخصص و پیگیری مسئولان عامل عدم توسعه ایذه/پیگیری ساخت خانه کشتی در ایذه صورت می‌گیرد

منتخب مردم ایذه و باغملک در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر موضوع بی‌توجهی مسئولان به ورزش و جوانان شهرستان را به مواردی مانند صنعت و توسعه کشاورزی ربط دهیم متوجه خواهیم شد که چرا تاکنون وضعیت پیشرفت حوزه ما این‌گونه باقی مانده است. هدایت الله خادمی

به گزارش ایزنا، هدایت‌الله خادمی عصر امروز با حضور در منزل ۳ کشتی گیر فرنگی‌کار این شهرستان که هفته گذشته به همراه تیم ملی موفق به قهرمانی جهان شدند با تبریک این قهرمانی با اشاره به مشکلات موجود این ورزش در شهرستان و کاستی‌‌های آن اظهار کرد: کشتی و در ایذه با وجود داشتن ظرفیت‌‌های بالا به‌دلیل عدم توجه مسئولان شهرستان تاکنون مورد توجه نبوده است.

وی با بیان اینکه جای تاسف دارد که مسئولان این شهرستان تاکنون نسبت به بسیاری ازمسائل موجود از جمله ورزش کاملا بی‌توجه بوده‌اند افزود: این بی‌توجهی‌ها است که نشان می‌دهد چرا تاکنون در این منطقه توسعه و پیشرفتی حاصل نشده است.

منتخب مردم ایذه و باغملک با ابراز لایه از اینکه تاکنون باید اقداماتی صورت می‌گرفت و انجام نگرفته است خاطرنشان کرد: عدم گلایه، انتقاد و مطالبه‌گری مردم از مسئولان باعث شده است که ۳ ورزشکار ایذه‌ای قهرمان جهان در بی‌توجهی و عدم استقبال مسئولان به شهرستان برگردند.

خادمی با بیان اینکه این عدم توجه مسئولان در تجلیل و استقبال از ورزشکاران باعث ایجاد بی‌میلی از ادامه کار خود خواهد شد تصریح کرد: ورزشکاران قهرمان این شهرستان دیگر متعلق به خانواده و شهر خود نیستند و به همه ملت ایران تعلق دارند، پس باید با نگاه و توجه ویژه برای آنها ایجاد انگیزه کرد.

وی اضافه کرد: اگر موضوع بی‌توجهی مسئولان به ورزش و جوانان شهرستان را به مواردی مانند صنعت، توسعه کشاورزی و… ربط دهیم متوجه خواهیم شد که چرا تاکنون وضعیت حوزه ما این‌گونه باقی مانده است.

*عدم مطالبه‌گری مردم از مسئولان یکی از دلایل عدم توسعه ایذه

خادمی با بیان اینکه در پیدایش و ترویج این وضعیت بد و بی‌توجهی‌ها، مردم با عدم مطالبه‌گری و پیگیر بودن خود در کنار مسئولان شهرستان مقصر هستند گفت: مسئولان شهرستان حتی برای گفتن یک خسته نباشید و تبریک به ورزشکاران ایذه‌ای و افتخارآفرین این سرزمین به استقبال آنها نرفتند، حال باید چه انتظاری برای پیگیر بودن جهت توسعه شهرستان و منطقه و خروج از مشکلات داشته باشیم؟

منتخب مردم ایذه و باغملک ادامه داد: هر چند بی‌توجهی‌های مسئولان به جوانان ورزشکار خود در شهرستان جای تاسف دارد ولی مردم شهرستان همواره قدر بزرگان و ورزشکاران خود را که با دست خالی و بدون حمایت به قهرمانی جهان می‌رسند را می‌دانند.

وی خطاب به این ورزشکاران گفت: شمار با افتخارآفرینی خود نقطه مقابل کسانی هستید که بدون توجه به امر ورزش و سلامتی خود به‌سمت کارهای خلاف رفته‌اند.

خادمی با اشاره به اینکه بی‌توجهی مسئولان باعث بی‌رغبتی ورزشکاران به ادامه امر ورزش می‌شود عنوان کرد: برای اینکه مسئولان شهرستان کمی به خود آیند تا برای انجام کار اقدام کنند مردم باید از آنها بخواهند و پیگیر باشند.

*مسئولان ایذه‌ای ارشد استان از مشکلات شهر خود آگاهند و به آن توجه داشته باشند

وی با اشاره به وجود مدارس بسیار مشکل‌دار و خراب در بخش‌های روستایی شهرستان گفت: انتظار می‌رود مسئولان این امر در شهرستان با درخواست از مدیران و مسئولان متولی این امور گامی در توسعه و بهسازی این فضاهای آموزشی بردارند.

خادمی اضافه کرد: با وجود اینکه برخی از مسئولان ارشد استانی از اهالی این شهرستان هستند و از مشکلات زیاد آن آگاهی دارند متاسفانه توجه زیادی به آن نداشته‌اند و انتظار می‌رود در کنار انجام خدمات خود به تمام استان، نیم‌نگاهی نیز به‌سمت ایذه و مشکلاتش برای رفع داشته باشند.

وی با بیان اینکه درد جوانان و ورزشکاران ایذه‌ای با هدیه کردن سکه و پول حل شدنی نیست، گفت: مشکلات این شهرستان به ویژه در بخش ورزش با حمایت همه‌جانبه و جمع کردن اعتبارات مالی و جذب سرمایه‌گذار قابل حل خواهد بود.

خادمی در پایان تصریح کرد: با توجه به ظرفیت‌های موجود و بی‌انتهای کشتی در شهرستان ایذه، اقدامات لازم را برای تاسیس خانه کشتی در شهرستان انجام خواهیم داد.

مهرداد مردانی در وزن 59 کیلوگرم، پیام بویری در وزن 75 کیلوگرم و رامین طاهری در وزن 80 کیلوگرم 3 ملی‌پوش کشتی این شهرستان هستند که هفته گذشته به‌همراه تیم ملی در مسابقات جام جهانی با درخشش خود توانستند به عنوان قهرمانی جهان دست یابند.

با وجود اینکه کشتی ایذه استعدادهای بی پایانی در رده‌های محتلف دارد، متاسفانه عدم وجود سالن تمرین مناسب، امکانات اولیه و امکانات خدماتی از مشکلات گریبان‌گیر آنها بود و این در حالی است که اداره ورزش و جوانان در سال‌های اخیر با نبود اعتبارات توانسته با یک برنامه‌ریزی منظم و منسجم نهایت همکاری را با ورزشکاران داشته باشد.

این در حالی است که هزینه‌های شخصی همواره بخش عظیم مخارج ورزشکاران در شهرستان و حضور در اردوها بوده است و متاسفانه مسئولان شهرستان هیچ نگاهی از جمله نگاه مالی به‌سمت ورزش و اداره ورزش و جوانان نداشته‌اند.

انتهای پیام/فارس*

نظری بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *