طاهری: مسئولان ایذه‌ای اهمیتی برای قهرمانان ملی خود قائل نیستند/خواهش می‌کنم به درد کشتی ایذه برسید/کشتی تنها شغل ماست

ملی‌پوش ایذه‌ای تیم ملی کشتی فرنگی: ما برای کسب افتخارات جهانی تمام توان خود را به‌کار بستیم و واقعاً نمی‌دانیم باید چه اقدامی را انجام دهیم که مسئولان شهرستان حداقل اهمیتی را به ما بدهند.رامین طاهری

به گزارش ایزنا، رامین با اشاره به قهرمانی تیم کشتی فرنگی کشور در جام جهانی اظهار کرد: این مسابقات از سطح بالایی برخوردار بود و در آن 8 تیم برتر دنیا شرکت کردند که تیم ایران هم با تیم اصلی خود در این مسابقات شرکت کرده بود و توانست به مقام قهرمانی این مسابقات دست پیدا کند.

وی افزود: در وزن من تیم‌ها با نفرات اصلی خود شرکت کرده بودند که در این رقابت‌ها توانستم با انجام 3 کشتی در تمام آنها به پیروزی رسیدم.

ملی‌پوش ایذه‌ای تیم ملی کشتی فرنگی با اشاره به حضور مجدد در اردوی تیم ملی برای آماده شدن جهت مسابقات بین‌المللی لهستان خاطرنشان کرد: من از مردم شهرم تشکر می‌کنم که واقعاً نسبت به ما قهرمانان این دیار لطف داشته و با دلگرمی‌هایی که می‌دهند امیدوارم دوباره برای آنها افتخارآفرینی کنیم.

طاهری با ابراز گلایه از مسئولان شهرستان به دلیل عدم توجه به قهرمانان ملی و جهانی خود تصریح کرد: ما برای کسب افتخارات جهانی تمام توان خود را به‌کار بستیم و واقعاً نمی‌دانیم باید چه اقدامی را انجام دهیم که مسئولان شهرستان حداقل اهمیتی را به ما بدهند.

*مورد بی‌مهری مسئولان ایذه هستیم

وی بابیان اینکه به همراه تیم ملی قهرمان جهان شدیم و بازهم حتی یک مسئول پیگیر کار ما نبوده و یک تک‌زنگ تلفن هم نزد گفت: تمام ملی پوشان کشورمان چه در زمان برگزاری مسابقات و چه پس از قهرمانی جهان با حمایت و استقبال مسئولان خود واقع شدند و این در حالی است که ما همواره مورد بی‌مهری مسئولان خود بوده‌ایم.

طاهری بابیان اینکه بی‌توجهی خای مسئولان شهرستان در روحیه من و تمام ورزشکاران این دیار تأثیرات منفی را در پی دارد عنوان کرد: امیدواریم با حضور هدایت‌الله خادمی نماینده دل‌سوز حوزه ایذه و باغملک مشکلات ورزش و ورزشکاران ما حل شود و بتوانیم با روحیه مضاعف به‌کار خود ادامه دهیم.

*مسئولان شهرستان یک‌بار از تنها سالن کشتی ایذه بازدید کنند

ملی‌پوش وزن 80 کیلوگرم تیم ملی کشتی فرنگی بزرگ‌سالان ادامه داد: امیدوارم که مسئولان شهرستان برای یک‌بار به تنها سالن کشتی شهرستان سرکشی کنند تا از نزدیک ببینند این سالن از اندک امکانات اولیه محروم بوده و این در حالی است که قهرمانان زیادی را به ورزش کشور تحویل داده است.

طاهری بابیان اینکه ورزش تنها حرفه زندگی ماست تشریح کرد: ما ورزشکاران به‌جز ورزش کردن هیچ گونه کاری نمی‌دانیم و مقصر هم نیستیم چون از دوران کودکی در سالن کشتی بزرگ شده‌ایم و از مسئولان خواهش می‌کنم به این مساله توجهی داشته باشند تا ما در ادامه کار خود با مشکل مواجه نباشیم.

وی با اشاره به نزدیک بودن مسابقات لیگ برتر کشتی فرنگی کشور و بیان اینکه تاکنون با هیچ تیمی قرارداد نبسته‌ام خاطرنشان کرد: سال گذشته یک فصل بسیار خوب را به همراه تیم بیمه رازی در این رقابت‌ها داشتم و درنهایت موفق به کسب عنوان قهرمانی لیگ باشگاه‌های جهان شدیم.

طاهری با اشاره به منظم بودن برگزاری مسابقات لیگ برتر از دو سال گذشته افزود: لیگ کشتی در دو سال اخیر به‌صورت منظم در حال برگزاری است و کشتی گیران از نظر مالی تأمین می‌شوند.

وی اضافه کرد: یکی دیگر از مزایای برگزاری لیگ برتر کشتی کشور این است که کشتی گیران بیرون از اردو می‌توانند میزان توانایی و قابلیت‌های خود را در لیگ نشان داده و به اردوهای تیم ملی دعوت شوند.

این قهرمان کشتی کشور با تشکر از حمایت‌های خانواده، مربیان و دوستان خود اظهار کرد: جا دارد از حضور هدایت الله خادمی نماینده جدید این حوزه در منزل قهرمانان شهرستان تشکر کنم، زیرا وی با این حرکت خود باعث ایجاد دلگرمی و افزایش انگیزه شد.

*مسئولان ایذه 3 قهرمان جهانی خود را نمی‌شناسند

طاهری بابیان اینکه از مسئولان شهرستان که خود را نسبت به ورزشکاران و قهرمانان ملی این شهرستان به بی‌توجهی زده‌اند بسیار گلایه مندم، گفت: به‌احتمال زیاد فرماندار شهرستان ما 3 ملی‌پوش ایذه‌ای تیم ملی را نمی‌شناسد و این در حالی است که ما از وی انتظار داشته‌ایم حداقل در مسابقات و طول سال یک‌بار با یک تماس تلفنی ما را خوشحال کند ولی متأسفانه این امر نیز میسر نشد.

وی تأکید بر اینکه امیدواریم دیگر در ورزش ایذه شاهد این بی‌مهری نباشیم تصریح کرد: یک گله نیز باید نسبت به شهردار و اعضای شورای شهر داشت که قبل از انتخاب شدن خود در این جایگاه ده‌ها وعده مختلف دادند ولی با رسیدن به جایگاه راه بی‌توجهی را پیش گرفتند و خود را در جا و کار دیگر سرگرم کردند.

انتهای پیام/فارس*

نظری بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *