سی‌تی اسکن بیمارستان ایذه و تایم‌های برزخی!

تنها امید مردم این شهرستان ۲۳۰ هزار نفری و شهرهای اطراف به تنها بیمارستانی است که در برخی از موارد خدماتی نیز کمیتش می‌لنگد.

به گزارش ایذه نامه ؛ تنها امید مردم این شهرستان ۲۳۰ هزار نفری و شهرهای اطراف به تنها بیمارستانی است که در برخی از موارد خدماتی نیز کمیتش می‌لنگد.

از ضعف در ارائه خدمات با کیفیت تا عدم وجود تجهیزات کافی مانند سونوگرافی، MRI، خدمات تخصصی پزشکی همیشه در دسترس تا گاها یک رو تختی ساده. این‌ها در کنار حجم قابل توجه ورودی مردم یک شهرستان در نبود بیمارستان دیگر و کلینیک‌های ۲۴ ساعته باعث شده است تا خدمات نتواند متناسب با جمعیت رشد کند.

یکی از خدماتی که در طول شبانه‌روز مورد گلایه شهروندان است، نبود پرسنل کافی جهت انجام امور سی‌تی اسکن در ساعات عصر تا شب است، به طوری‌که حتی در موارد اورژانسی به‌دلیل تعطیل بودن این مرکز فرد آسیب دیده می‌بایست تا زمان آمدن تکنسین در حال استراحت از منزل به بیمارستان منتظر بماند و زمان زیادی را جهت درمان و شاید زمان طلایی از دست بدهد.

یکی از مطالبات شهروندان ایذه‌ای توجه به این موضوع و رفع آن با بهره‌گیری از چند شیفت نیروی تخصصی در آن مرکز است.

بدون شک بهره‌مندی شهروندان از خدمات دولتی و عدم هدایت به بخش خصوصی با هزینه‌های آزاد از جمله مطالبات و خواسته‌های به حق مردم شهرستان است.

نظری بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *