از کارمندی‌شدن اینترنت خوزستان تا بی‌تفاوتی مسئولان

اینترنت خوزستان در هفته‌های اخیر فقط در ساعات اداری خدمات ارائه می‌دهد و جالب آن است که مسئولان مربوطه نسبت به گزارش‌های منتشره در این زمینه کاملا بی‌تفاوت عمل می‌کنند.

به گزارش ایزنا، از ماه گذشته تاکنون گزارش‌های مختلفی از وضعیت اسف‌بار اینترنت در استان به روش‌های مختلف منتشر شده و ابراز گلایه‌های شدید کاربران شهرستان‌های سطح استان به این خدمات، عدم پیگیری و دادن جوابیه مناسب و قانع کننده اعلام شده است.

با توجه به گزارش‌های رسیده از ایذه، بهبهان و سردشت زیدون، خرمشهر، رامهرمز، هندیجان و برخی دیگر از شهرستان‌های استان مبنی بر قطعی اینترنت در ساعات مختلف شبانه‌روز، کاربران این مناطق از وضعیت نابسامان این خدمات و عدم توجه مسئولان استانی مخابرات با‌توجه به گذشت بیش از 40 روز از این اختلالات اعلام نارضایتی داشته‌اند.

این در حالی‌است که روسای برخی از مخابرات‌های شهرستانی، دلیل این خرابی‌ها را تعمیر و افزودن تجهیزات جدید در مخابرات استان دانسته‌اند، ولی چرا باید مشکل خرابی بر اثر تعمیر فقط برای چند شهرستان خاص باشد؟!

بنابر گزارش‌های رسیده از ایذه، اینترنت این شهرستان در هفته‌های اخیر تا ساعت‌های ظهر در اختیار مشترکان قرار داشته و به نوعی اینترنت به‌صورت کارمندی بوده و بعد از ساعت اداری در حالت قطعی و حسرت‌دادن مشترکان تا روز بعد به‌سر می‌برد.

با توجه به گزارش‌های منتشرشده از ماه‌های قبل و در هفته‌های گذشته از وضعیت خرابی اینترنت، متاسفانه تاکنون هیچ تحول جدیدی صورت نگرفته و وضعیت از گذشته نیز بدتر شده است.

*اینترنت همراه اول ایذه فقط در حد تبلیغات است

یکی از شهروندان ایذه‌ای از وضعیت اینترنت همراه اول این شهرستان به‌شدت گلایه‌مند بوده و ضمن انتقاد از وضعیت کلی اینترنت خوزستان اظهار کرد: متاسفانه با صرف هزینه فقط در جهت واریزکردن هزینه به‌حساب مخابرات اقدام کرده‌ام و خدمات اینترنت سیم کارت‌های آن در ایذه به‌ مانند اینترنت پرسرعت کند و عذاب‌آور است.

هوشنگ رضایی افزود: هر ماه با مراجعه به دفاتر ارائه اینترنت تنها به واریز وجه مربوط به حساب خود و شارژ مجدد اقدام می‌کنیم ولی در اکثرا روزها با مشکل قطعی مواجه بوده و هیچ‌گاه مخابرات استان خوزستان جهت تلافی حجم از دست رفته و احترام به حقوق مشترکان متضرر اقدام نکرده است.

با توجه به گزارش‌ها و گلایه‌های مردمی از شهرهای مختلف استان خوزستان، انتظار می‌رود که مخابرات خوزستان با انتشار جوابیه و دلایل قطع‌شدن اینترنت در این شهرها، مراتب را به کاربران خود اعلام کند و در صورت امکان درصدد جبران هزینه‌های از دست رفته آنها بر آید.

مرجع: فارس/

 

نظری بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *