برگزاری جشنواره بانوان ورزشکار شهرستان ایذه

رئیس اداره ورزش و جوانان ایذه از برگزاری جشنواره بانوان ورزشکار به‌مناسبت روز دختر خبر داد.

به گزارش ایزنا، هوشنگ با اشاره به برگزاری جشنواره دختران ورزشکار شهرستان اظهار کرد: به‌مناسبت روز دختر همایش بانوان ورزشکار با حضور تمام رده‌های سنی و تیم‌های ورزشی شهرستان برگزار شد.
وی افزود: این مناسبت به‌دلیل ولادت با‌سعادت حضرت معصومه(س) برگزار و در آن از فاطمه کیان‌زادگان و زهرا سلحشور بانوان افتخارآفرین ایذه‌ای در ووشوی قهرمانی آسیا و زهرا کیانی عضو تیم ملی دو و میدانی جانبازان و معلولین تجلیل شد.
رئیس اداره ورزش و جوانان ایذه با اشاره به اعزام ورزشکاران بانو به مسابقات بین‌المللی خاطرنشان کرد: در آینده زهرا کیانی برای حضور در مسابقات جهانی قطر در رشته دو و میدانی جانبازان و معلولین و امروز سارا ظهرابی و فرشته خسروی برای حضور در مسابقات فوتبال زیر 19 سال آسیا اعزام می‌شوند.
حاتمی اضافه کرد: پوریا دادمرز برای حضور در مسابقات جام جهانی کشتی نوجوانان در اردوی تیم ملی حضور دارد و به‌زودی به این مسابقات اعزام می‌شود.
وی با اشاره به برگزاری مسابقات قهرمانی ددپ لیفت در شهرستان گفت: این‌دوره از مسابقات با نام یادواره «مرحوم شهرام محمدی» روز جمعه این هفته با حضور 60 ورزشکار در سالن پیروزی مجموعه تختی برگزار خواهد شد.
حاتمی در پایان با اشاره با تغییر و تحولات در چمن استادیوم تختی تصریح کرد: به‌مانند سال‌های گذشته، تنها چمن فوتبال شهرستان برای بازسازی زیر کشت و آب خواهد رفت و برای مسابقات لیگ برتر فوتبال استان آماده خواهد شد.

فارس/
 

نظری بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *