شورای شهر ایذه بعد از 80 روز تشکیل جلسه داد

شورای اسلامی شهر ایذه بعد از گذشت 80 روز به‌ دلیل استعفای 6 تن از اعضا تشکیل جلسه داد.
به گزارش ایزنا، شورای اسلامی این شهر بعد از گذشت 80 روز دوباره تشکیل جلسه داد و اعضای مستعفی در کنار پنج عضو موافق در جلسه حاضر شدند.

در این نشست که با وساطت جمعی از افراد و مسئولان خیر تشکیل شد، تعدادی از این مسئولان حضور داشتند.

این نشست که شامگاه چهارشنبه به پایان رسید، اعضای شورا با بیان دیدگاه‌ها درباره مشکلات و کاستی‌های موجود سخن گفتند.

رئیس شورای اسلامی شهر ایذه در این نشست با اشاره به اینکه همه دلیل این استعفا را می‌دانند اظهار کرد: از زمان آغاز تا 17 ماه فعالیت به این نتیجه رسیدیم که بی‌برنامه در حال کار هستیم و شعارهای زمان تبلیغات عملی نشده و نتوانسته‌ایم در مقابل انتظارات مردم پاسخگو باشیم.

هدایت‌الله سلحشور با بیان اینکه دو عامل باعث اتفاقات استعفای شورا بوده است افزود: بی‌توجهی‌های صورت گرفته به جایگاه شورا یکی از دلایل اصلی این دوری و دلزدگی بوده است.

وی با اشاره به اینکه برای روی آوردن به مسئله استیضاح، تعداد افراد منتقد به حد نصاب نرسید گفت: در زمان حضور در شورا 547 مصوبه اجرا نشده داشته‌ایم که این موضوع باعث دل‌سردی شد و بعد از استعفا جلساتی در فرمانداری و استانداری تشکیل شد که بنابر این جلسات، پذیرفتیم که کار خود را دوباره آغاز کنیم.

سلحشور اضافه کرد: برای آغاز دوباره کار نیز سیاست ما همان سیاست قبلی و استراتژی تفاوت کرده است؛ برای همکاری در صورتی موافق برنامه‌های اجرا شده هستیم که تغییرات را لمس کنیم.

وی با اشاره به اینکه آنچه در حوزه شهرداری، کارمندان و شورا باید رعایت شود دوری از صحبت‌های حاشیه‌ای است تصریح کرد: برنامه‌ها باید به گونه‌ای باشد تا افرادی که به‌دنبال مطالبات مردمی هستند متهم نشوند.

رئیس شورای اسلامی شهر ایذه با اشاره به اعضای موافق فعالیت‌های شهرداری در شورای شهر خاطرنشان کرد: ما این اعضا را در مقابل خود نمی‌دانیم و به‌دنبال آن هستیم تا در کنار هم موانع و مشکلات موجود را رفع کنیم.

سلحشور با ابراز نارضایتی از برگزاری مناقصات انجام شده در شهرداری گفت: مناقصات انجام شده بدون هماهنگی و تصویب شورای شهر بوده و باید پیگیری شود تا روند قانونی آن در شورا طی شود.

وی در پایان با بیان اینکه وضعیت موجود شهر جای انتقاد دارد تشریح کرد: توان مسئولان اجرایی در شهرداری بیشتر از این نیست و این موضوع باعث ادامه داشتن مشکل آسفالت، حمل زباله، افزایش ترافیک و … شده است.

خبرگزاری فارس/

نظری بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *