بهره‌برداری از 20 پروژه عمرانی در روستاهای بخش مرکزی ایذه

بخشدار مرکزی ایذه از بهره‌برداری 20 پروژه عمرانی در روستاهای این بخش خبر داد.

به گزارش ایزنا؛ سید رضا حسینی در حاشیه افتتاح چند پروژه روستایی بخش مرکزی ایذه با اشاره به بهره‌برداری از 20 پروژه در این مناطق اظهار کرد: این طرح‌های عمرانی شامل بهسازی روستاها از جمله احداث پل، جدول کشی، معبر و… بوده است.

وی با بیان اینکه این پروژه‌ها از چند ماه قبل آغاز شده بود افزود: علاوه بر اقدامات عمرانی انجام شده در روستاها، تکمیل و تجهیز ساختمان دهیاری‌ها از دیگر اقدامات انجام شده و مورد بهره‌برداری در هفته دولت بوده است.

بخشدار مرکزی ایذه با بیان اینکه 700 میلیون تومان اعتبار برای انجام این طرح‌ها در نظر گرفته شده است خاطرنشان کرد: روستاهای پیان، تاکوتر، کلدوزخ‌ها، تاشار، گلستان، کاشکلی، بلوطک شیخان، بردبران، هلایجان، میانگران، سراک، چلکی‌ها، پرچستان‌ها و چهارتنگ از جمله مناطق بخش مرکزی و مورد اجرای این طرح بوده‌اند.

حسینی اضافه کرد: برخی از پروژه‌های روستایی به‌صورت نیمه کاره باقی مانده و تا اواخر شهریورماه جاری به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی با اشاره به طرح گازرسانی به روستاها تصریح کرد: حدود 60 درصد از روستاهای بخش مرکزی از نعمت گاز برخوردار بوده و 40 درصد آن نیز فاقد گاز هستند.

حسینی ادامه داد: با توجه به کلنگ‌زنی چند پروژه گازرسانی به روستاهای شهرستان در هفته دولت، انتظار می‌رود که پس از انجام و بهره‌برداری از آن، شاهد گازرسانی به تمام روستاهای بخش مرکزی باشیم.

وی در پایان با بیان اینکه بخش مرکزی شامل پنج دهستان و 230 روستا است گفت: در این مناطق 100 شورا، 260 نفر عضو شورا و 80 دهیاری وجود دارد که همه از نعمت برق، آب و تلفن بهره‌مند هستند.

.

فارس/

نظری بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *