ساخت «مرکز درمان سرطان» در ایذه

رئیس شبکه بهداشت و درمان ایذه گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته برای ساخت مرکز بیماری‌های سرطانی در شهرستان، مکان آن مشخص شد و پس از انجام مراحل، طراحی جهت احداث در برنامه کاری قرار گرفت.

به گزارش ایزنا، جلسه هماهنگی و گزارش برنامه‌های انجام شده در هفته دولت این شهرستان پیش از ظهر امروز با مدیریت حسین کیانی معاون فرماندار ایذه و با حضور حجت‌الله درویش‌پور نماینده شهرستان‌های ایذه و باغملک در سالن جلسات فرمانداری به پایان رسید.

در این جلسه که با محوریت برنامه‌ها و پروژه‌های انجام شده و در دست اجرای شهرستان و کارهای صورت گرفته در هفته دولت برگزار شد، هر یک از مسئولان مربوطه که پروژه‌های اجرایی را در دست اقدام داشته و یا انجام داده بودند گزارش عملکرد خود را ارائه دادند.

این جلسه تحت تاثیر خبر بازنشستگی فرمانده انتظامی شهرستان ایذه قرار گرفت و هر یک از حاضران با تقدیر از چند سال زحمات صادقانه این مسئول، از وی تشکر کردند.

در این نشست بخش‌های مختلف شهرستان از جمله بهداشت و درمان، راه و شهرسازی، راه روستایی، آب، برق و گاز مورد بررسی قرار گرفت.

رئیس شبکه بهداشت و درمان ایذه در این جلسه با اشاره به فرسودگی ساختمان‌های این اداره و قدیمی بودن آنها به بیان برنامه‌ها و کارهای انجام شده پرداخت و اظهار کرد: تاکنون 10 مرکز درمانی در سطح شهرستان افتتاح شده و اولویت‌های کاری این مرکز در مدت زمان گذشته تعمیر و احداث خانه بهداشت‌ها بوده است.

غلامرضا صفری با اشاره با انجام کار تعمیرات در بیمارستان افزود: کار تعمیر بیمارستان با اجرای طرح توسعه سلامت هم‌زمان شد و از این رو با توجه به حمایت‌هایی که از جانب دانشگاه علوم پزشکی صورت گرفت تغییرات خوبی در این فضا انجام شد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان ایذه با اشاره به بازسازی چند بخش از بیمارستان 17 شهریور به‌ عنوان بیمارستان قدیمی شهرستان گفت: سه قسمت از این بیمارستان برای انجام سه کار مورد بازسازی و مرمت قرار گرفت.

صفری با بیان اینکه این مرکز مکان بسیار مناسب و خوبی است که از آن استفاده‌ای نمی‌شد اضافه کرد: بخش رادیولوژی اسبق در این بیمارستان برای راه‌اندازی پایگاه درمانی حوزه 2 شهری و از بخش اطفال آن نیز برای ایجاد درمانگاه تخصصی اقدام خواهیم کرد.

وی با اعلام نیاز شهرستان به داشتن درمانگاه برای حوزه روانشناسی خاطرنشان کرد: 9 مرکز خانه بهداشت روستایی در روستاها و بخش‌های مختلف شهرستان راه‌اندازی شده است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان ایذه در پایان تصریح کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته برای ساخت مرکز بیماری‌های سرطانی در شهرستان، مکان آن مشخص شد و پس از انجام مراحل طراحی جهت احداث در برنامه کاری قرار گرفت.

فارس/

نظری بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *