از گلایه رئیس اداره ورزش ایذه از نبود اعتبار تا عدم حمایت مسئولان از ورزشکاران

رئیس اداره ورزش و جوانان ایذه با ابراز گلایه از نبود اعتبار در ورزش این شهرستان از خانواده‌های ورزشکاران به دلیل حمایت آنها در تمام زمینه‌ها تشکر کرد.

به گزارش ایزنا، هوشنگ حاتمی عصر امروز در مراسم تجلیل از پوریا دادمرز کشتی‌گیر نوجوان قهرمان جهان برگزار شد، با اشاره به‌دعوت از تمام مدیران شهرستان برای حضور در این مراسم استقبال اظهار کرد: در مراسم شورای اداری که تمام روسای ادارات به‌همراه نماینده مردم شهرستان‌های ایذه و باغملک حضور داشتند، از آنها برای حضور در این مراسم استقبال و ایجاد انگیزه برای این قهرمان ملی و تشویق جوانان به ورزش دعوت شد که متاسفانه به‌ مانند بارهای قبل توجهی به این موضوع نشد.

وی با بیان اینکه حتی اگر مسئولان در این مراسم‌ها حاضر نشوند و توجهی به ورزش نداشته باشند بازهم چرخ ورزش ایذه خواهد چرخید افزود: ورزشکاران این شهرستان با تلاش و پشتکار بی‌مثال خود به‌همراه حمایت‌های همه‌جانبه‌ای که توسط خانواده‌هایشان و هیئت‌های ورزشی می‌شوند به مقاطع بالا و اوج شکوفایی خود خواهند رسید.

رئیس اداره ورزش و جوانان ایذه با بیان اینکه امثال پویا دادمرز در ورزش ایذه زیاد هستند و برای کشور و استان خود افتخارآفرینی خواهند کرد گفت: طی 45 روز گذشته ورزشکاران این شهرستان با‌ حضور در مسابقات و اردوهای مختلف بین‌المللی و کشوری باعث سرافرازی این خطه محروم در امر ورزش شده‌اند.

حاتمی خاطرنشان کرد: زهرا سلحشور و فاطمه کیان‌زادگان با کسب مدال‌های نقره و برنز ووشوی جوانان آسیا، سارا ظهرابی و فرشته خسروی اعضای تیم ملی فوتبال بانوان در مسابقات آسیایی چین، طاهره مهدی‌پور و سهیلا ململی با حضور در مسابقات قهرمانی فوتسال آسیا، راحله عباسی بانوی ایذه‌ای حاضر در اردوی تیم ملی فوتبال نونهالان، راضیه ممبینی با حضور در اردوی تیم ملی فوتبال نوجوانان، زهرا کیانی و علی امیدی در تمرینات آماده‌سازی تیم ملی برای حضور در مسابقات جهانی جانبازان و معلولان، عارف آغاسی و محمد شمس نیز با حضور در اردوی تیم ملی فوتبال جوانان توانسته‌اند نام ایذه را در دو ماه گذشته به سربلندی در ورزش کشور مطرح کنند.

وی با بیان اینکه ورزش تنها رشته‌ای است که با کمترین هزینه می‌تواند پرچم کشور را در جهان به اهتزاز در‌آورد تصریح کرد: ورزشکاران ما توانسته‌اند با افتخارآفرینی خود پرچم کشورمان را در خاک دشمنان این نظام مانند آمریکا و انگلیس به اهتزاز درآورند و این باعث افتخار ما است.

حاتمی ادامه داد: با اینکه این کار ورزشکاران ما یک افتخار بزرگ است ولی متاسفانه باز هم این ورزشکاران مورد کم لطفی قرار می‌گیرند و هزینه‌ای برای کمک به آنها صورت نمی‌گیرد.

رئیس اداره ورزش و جوانان ایذه در پایان با تقدیر از خانواده‌های ورزشکاران تشریح کرد: خانواده‌ها نقش اساسی را در پیشرفت فرزندان خود در ورزش ایذه ایفا کرده‌ و همواره ورزش این دیار مرهون کمک‌ها و همراهی آنها است.

فارس/

نظری بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *