کمک 70 میلیون تومانی خیرین برای ساخت منزل نیازمند ایذه‌ای

مدیر کمیته امداد امام خمینی ایذه از کمک 70 میلیون تومانی نیکوکاران برای ساخت منزل برای یکی از خانواده‌های زیرپوشش خبر داد.

به گزارش ایزنا،  محمدرضا پرویز‌پور با اشاره به کمک 700 میلیون ریالی خیرین این شهرستان برای ساخت مسکن یکی از خانواده‌های زیرپوشش کمیته امداد اظهار کرد: مرکز نیکوکاری شهرستان ایذه به‌منظور رفع نیازمندی‌ها و مشکلات افراد زیرپوشش همکاری بسیار خوبی با افراد خیر و مردم شهرستان برقرار کرده است.

وی با اشاره به اقدامات مثبت مرکز نیکوکاری در ایذه افزود: این مرکز اقدامات تاثیرگذاری را در سطح شهرستان انجام داده که از جمله آنها همکاری در تامین مسکن خانواده‌های زیرپوشش و نیازمند بوده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی ایذه با اشاره به همکاری‌های خیرین شهرستان برای رفع مشکلات نیازمندان خاطرنشان کرد: با کمک‌های این افراد خیر، چند منزل مربوط به افراد نیازمند و زیرپوشش که دچار ریزش و فرسودگی بود، بازسازی شد.

پرویزپور همچنین با اشاره به خدمات امسال کمیته امداد شهرستان برای جوانان زیرپوشش خود تصریح کرد: در راستای کمک و همیاری به ازدواج مددجویان این نهاد مبلغ 340 میلیون ریال به نوعروسان پرداخت کرده است.

وی افزود: این کمک هزینه‌ها جهت ازدواج و تامین جهیزیه فرزندان خانواده‌های زیرپوشش انجام گرفته تا در تشکیل زندگی برای آنها تسهیل شود.

مدیر کمیته امداد امام خمینی ایذه با اشاره به برگزاری دوره‌های آموزشی دینی و مهارت‌های زندگی برای نوعروسان خاطرنشان کرد: در راستای ارتقای سطح آگهی نوعروسان زیرپوشش، برای آن دسته از افرادی که جهیزیه دریافت کرده‌اند دوره‌های آموزشی با موضوعات دینی و مهارت‌های زندگی برگزار شد.

پرویزپور در پایان بیان کرد: تمام تلاش‌ها بر این است تا از محل درآمدهای این نهاد، مانند صدقات، کمک‌های خیرین، زکات و حامیان طرح ایتام، کمک هزینه‌ها را برای جوانان زیرپوشش آماده کنیم و بر اساس این‌ طرح، امسال به‌مناسبت سالروز ازدواج آسمانی امام علی(ع) و حضرت فاطمه(س) تعداد هشت نفر از مددجویان این نهاد به خانه بخت رفتند.

فارس/

 

نظری بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *