فعالیت 39 کانون فرهنگی و هنری مساجد در شهرستان ایذه

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ایذه از فعالیت 39 کانون فرهنگی و هنری مساجد در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایزنا، رضا صیدعالی اظهار کرد: 39 کانون فرهنگی و هنری در سطح شهرستان فعالیت می‌کند که 12 کانون شهری و 27 کانون آن در حوزه روستایی فعالیت می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه هشت کانون نیز در سطح شهر دهدز دایر است افزود: این کانون‌ها در بخش‌های مختلف فرهنگی از جمله آموزش قرآن، احکام، خوشنویسی، نقاشی، شعر و داستان کلاس‌های خود را برگزار می‌کند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ایذه اضافه کرد: علاوه بر برگزاری دوره‌های دشمن‌شناسی دینی و عقیدتی، کلاس‌های ورزشی از جمله فوتبال، تنیس روی میز، فوتسال و… نیز توسط این کانون‌ها شکل گرفته است.

صیدعالی با اشاره به کسب افتخارات زیاد برای کانون‌های شهرستان ایذه در سطح استان و کشور تصریح کرد: کانون‌های فرهنگی و هنری شهرستان در مسابقات قرآنی، شعر، تواشیح، سرودهای مذهبی و نشریات تجربی صاحب مقام‌ها و افتخارات فراوان شده است.

وی در پایان با بیان اینکه جلسات به‌ صورت ماهانه و هفتگی در سطح مساجد برگزار می‌شود گفت: نشست‌های مختلف با حضور اعضای فعال کانون‌های مساجد برای ارائه راهکارهای مناسب و برگزاری مراسمات ویژه در مدارس از برنامه‌های فرهنگی است که انجام می‌شود.

فارس/

نظری بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *