پروژه احداث سد کارون 2 در حال پیگیری است/مسئول کسی است که مورد سوال واقع شود

فرماندار ایذه با اشاره به پیگیری چند طرح عمرانی برای شهرستان، از عملکرد برخی از مسئولان ابراز گلایه کرد.

به گزارش ایزنا، آقاجان علیخانی‌پور ظهر امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان با اشاره به فرا رسیدن هفته دفاع مقدس اظهار کرد: این هفته یادآور رشادت‌هایی است که جوانان وطن برای دفاع از کشور خود در مقابل حمله رژیم بعث و صدامیان انجام دادند و توانستند با اندک داشته‌ها و سلاح‌های خود دشمنی را که از حمایت بسیاری از کشورهای قدرتمند جهان بهره می‌برد سرجای خود بنشاند.

وی با اشاره به اینکه ایران تمام بشریت را به رسمیت می‌شناسد و هیچ‌گاه برای جنگ با کشوری اقدام نمی‌کند افزود: مخالفان ما برای فشار آورن از تمام گزینه‌ها استفاده کردند ولی جوانان ما با گذشتن از جان خود آرامش را به زندگی ما دادند و دشمن از همان روز دانست که نمی‌تواند با این مردم و کشور بجنگد.

فرماندار ایذه اضافه کرد: ما باید خدمت‌گذار مردم خود باشیم و رزمندگان ما برای انجام خدمت‌گذاری ما به مردم به شهادت رسیدند، بر ما وظیفه است که در انجام برنامه‌های هفته دفاع مقدس حضور پررنگ و کاملی را داشته باشیم.

علیخانی‌پور با اشاره به انجام چندین کار خدماتی و عمرانی برای شهرستان گفت: پروژه احداث سد کارون 2 در حال پیگیری است تا با انجام آن قسمت زیادی از مشکل بیکاری و اشتغال جوانان شهرستان حل شود.

وی ادامه داد: پروژه انتقال آب از دریاچه سد کارون 3 به شهرستان ایذه، پیگیری 4 بانده کردن محور ایذه به اهواز و ایذه به استان اصفهان، توسعه گردشگری از جمله برنامه‌های مد نظر برای توسعه شهرستان است که شاید در بازه زمانی کوتاه انجام نشود ولی در آینده ثمره آن برای مردم این منطقه خواهد بود.

علیخانی‌پور با اشاره به اعتبارات سال آینده برای شهرستان خاطرنشان کرد: برای سال آتی دو نوع اعتبار در نظر گرفته شده است که یکی از اعتبارات برای طرح‌های با پیشرفت بیش از 80 درصد و دیگری برای طرح‌های بیش از 50 درصد بوده تا مردم بتوانند از خدمات این طرح‌ها در شهرستان بهره‌مند شوند.

وی با بیان اینکه مسئول کسی است که مورد سوال واقع شود عنوان کرد: نباید مسئولان شهرستان به گونه‌ای برخورد کنند که مردم دچار نا امیدی و یاس شوند، بررسی و ارزشیابی مدیران نیز بر اساس عملکرد آنها خواهد بود.

عالی‌ترین مقام دولت در شهرستان ایذه با اشاره به اینکه مدیری موفق خواهد بود که کارشناسان خوبی را داشته باشد اظهار کرد: ما برای خدمت کردن به مقام مسئولیت رسیده‌ایم، کارهای مردم باید به‌درستی انجام شود و با توجه به نزدیکی فصل بازگشایی مدارس ادارات شهرستان باید با اداره آموزش و پرورش تعامل داشته باشند تا گوشه‌ای از مشکلات این نهاد نیز در این فصل برطرف شود.

وی با ابراز گلایه شدید نسبت به برخی از مسئولان شهرستان نسبت به پاسخ‌گویی یادآور شد: با توجه به پیشرفت‌های تکنولوژی و قرار داشتن در عصر ارتباطات مردم این حق را دارند تا نسبت به برخی از نیازها و امورات خود از این طریق با مسئولان ارتباط برقرار کنند و این مسئولان باید از تمام روش‌ها به خواسته‌ها و نیازهای مردم پاسخ‌گو باشند.

علیخانی‌پور با اشاره به نزدیکی انتخابات مجلس شورای اسلامی و تبلیغات کاندیدا تشریح کرد: یکی از مباحثی که در بحث انتخابات در این شهرستان مورد توجه بوده، مساله قومی و قبیله‌ای بودن آن است و نباید مسئولان ادارت شهرستان در اداره خود نسبت به کاندیدای مورد نظر خود اقدام به تبلیغات کنند.

وی افزود: قطعا هر یک از مسئولان اداری شهرستان مربوط به یک طایفه خاص و دارای یک یا چند کاندید خاص است، نباید این موضوع در نظر گرفته شود و فرض خدمت‌رسانی مسئولان شهرستان در ایام تبلیغات بر اساس بی‌طرفی باشد.

علیخانی‌پور خاطرنشان کرد: حتما با افرادی که به‌عنوان مسئول یک اداره به‌طور مستقیم با مردم در ارتباط هستند، در صورت ورود به تبلیغ برای فرد خاصی برخورد خواهد شد.

فرماندار ایذه با اشاره به افراد مسئول و وظیفه‌دار در مساله مبارزه با اعتیاد گفت: برنامه جمع‌آوری معتادان، برگزاری کلاس‌های پیشگیری از اعتیاد اجرا شود و همچنین باتوجه به شروع فصل مدارس برخورد جدی با موتورسواران متخلف و خطرساز صورت گیرد.

فارس/

نظری بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *