اجرای 200 برنامه مربوط به هفته دفاع مقدس در ایذه

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ایذه گفت: 200 برنامه متنوع مربوط به هفته دفاع مقدس در ایذه برگزار می‌شود.

به گزارش ایزنا، عبدالله بابااحمدیان با اشاره به برنامه‌های پیش‌بینی شده برای هفته دفاع مقدس اظهار کرد: برنامه‌های این هفته با برگزاری مراسم رژه روز 31 شهریور آغاز شد و سایر برنامه‌ها در طی این هفته به‌صورت زمان‌بندی شده برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه برای این هفته حدود 200 برنامه مختلف پیش‌بینی شده است افزود: برای هر یک از روزهای این هفته یک نام مشخص شده است که برنامه‌های مربوط به این نامگذاری برگزار خواهد شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ایذه با تشریح هر یک از مناسبت‌ها خاطرنشان کرد: برنامه‌های این هفته شامل برنامه‌های دینی، امنیتی و ایمنی، بصیرتی، سیاسی، علم و دانش، اخلاقی و ورزشی خواهد بود.

بابااحمدیان اضافه کرد: در راستای اجرای این برنامه‌ها، برگزاری مسابقات ورزشی از جمله همایش بزرگ کوه‌پیمایی ویژه خانواده‌ها، برگزاری مسابقات فوتبال، دو و میدانی، والیبال، تنیس روی میز، دو و میدانی، کوهنوردی و چند رشته ورزشی دیگر پیش‌بینی شده و اجرا خواهد شد.

وی در ادامه یادآور شد: برپایی مراسم دعاهای پرفیض عرفه و زیارت عاشورا، بازدید از خانواده‌های شهدا، برپایی نمایشگاه، غبارروبی و عطر افشانی گلزار شهدا، برگزاری یادواره شهدا، شب شعر دفاع مقدس، اجرای مسابقات فرهنگی، برگزاری مسابقات قرآنی و تجلیل از رزمندگان از جمله برنامه‌هایی خواهد بود که در سطح شهرستان انجام خواهد شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ایذه در پایان با دعوت از مردم شهرستان برای حضور در برنامه‌های این هفته و همایش‌های ورزشی، تشریح کرد: برنامه‌های هفته دفاع مقدس با برگزاری چند نشست، یادواره شهدای دانش آموزی، زیارت عاشورا، دیدار با خانواده شهدای فرهنگی و با عنوان روز وحدت ملی، بصیرت، دشمن شناسی و بیداری اسلامی و استکبار ستیزی به پایان خواهد رسید.

 

نظری بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *