جسد جوان غرق شده در آب کارون پس از 3 روز پیدا شد

رئیس هلال احمر ایذه گفت: جسد جوان غرق شده در آب کارون بخش سوسن پس از 3 روز گشت نیروهای امدادی پیدا و از آب خارج شد.

به گزارش ایزنا، با اشاره به پیدا شدن و خارج کردن جسد جوان غرق شده در  آب کارون اظهار کرد: پس از سه روز گشت برای پیدا کردن جسد جوان غرق شده در آب کارون در محل بخش سوسن، جسد وی از آب خارج شد.

وی با اشاره به اینکه بعد از رخ‌دادن این حادثه تیم‌های امدادی به منطقه اعزام شد افزود: به‌دلیل اینکه این جوان در منطقه‌ای خطرناک که آب با فشار و حجم زیاد جریان دارد غرق شده بود کار پیدا کردن جسد با سختی مواجه شد و سه روز طول کشید.

رئیس هلال احمر ایذه اضافه کرد: جسد «جمشید خسروی» پس از گذشت این مدت زمان، کیلومترها دورتر از محل غرق شدن و در محلی نزدیکی منطقه کارتا و امامزاده سلطان ابراهیم(ع) با کمک‌های اهالی منطقه خارج شد و توسط نیروها و آمبولانس هلال احمر به سردخانه‌ای در ایذه منتقل شد.

مهرزادگان با اشاره به اینکه چند روز از رخ دادن این حادثه می‌گذرد گفت: این جوان برای شنا به منطقه‌ای در اطراف پل روستای «سرراه» که جز خطرناک‌ترین نقاط رود کارون در بخش سوسن است رفته بود که در آب غرق شد و جان خود را از دست داد.

وی با هشدار به کسانی که قصد شنا و آب‌تنی در آب کارون و رودخانه‌های جاری در منطقه را دارند خاطرنشان کرد: بارها در رسانه‌ها از محل‌های خطرناک بخش سوسن که برای فعالیت و تفریحات آبی جان هر فردی را تهدید می‌کند اطلاع‌رسانی شد، ولی متاسفانه نه توسط دهیاری‌ها علایم هشدار دهنده‌ای در این مکان‌ها نصب شد و نه مردم نسبت به این موضوع و اتفاقات قبلی توجهی داشتند.

مهرزادگان در پایان یادآور شد: «روستای ثریا» و «پل سرراه» دو نقطه‌ای هستند که همواره بیشتر حوادث غرق‌شدگی منطقه سوسن در آن به وقوع پیوسته و علاوه بر هشدارهایی که از جانب نیروهای امدادی داده می‌شود، همکاری و توجه ساکنان این منطق برای جلوگیری از این قبیل حوادث را می‌طلبد.

نظری بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *