جسد فرد غرق شده در کارون پیدا شد

بخشدار دهدز از پیدا شدن جسد جوان غرق شده در رودخانه کارون پس از گذشت دو روز خبر داد.

به گزارش ایزنا، حجت خسروی با اشاره به پیدا شدن جسد جوان غرق شده در رودخانه کارون اظهار کرد: «داود عالیپور» از ساکنان منطقه دهدز بوده که بر اثر غرق شدن در کارون جان خود را از دست داد.

وی با اشاره به اینکه اتفاق در منطقه «پل آب دوغ» شهر دهدز رخ‌ داده است، افزود: پس از اعلام به بخشداری، تمام تیم‌های امدادی هلال احمر، اورژانس و همچنین نیروی انتظامی به این محل اعزام و عملیات امداد و جست‌و‌جو به‌ سرعت آغاز شد.

بخشدار دهدز اضافه کرد: در دو روز اخیر با وجود تمام تلاش‌های صورت گرفته توسط تیم‌های امدادی، جسد پیدا نشد و تلاش‌ها با ناکامی به پایان رسید و به روز بعد موکول شد.

خسروی با بیان اینکه امروز جسد این جوان 25 ساله از آب خارج شد، خاطرنشان کرد: پس از گذشت دو روز از رخ‌ دادن این حادثه، جسد در فاصله 100 متری محل وقوع حادثه روی آب آمد و خارج شد.

*ابراز گلایه از وزارت آب و نیرو

بخشدار دهدز با ابراز گلایه از وزارت آب و نیرو گفت: چند سال از آبگیری سد و نیروگاه کارون 3 در منطقه می‌گذرد و تاکنون این قبیل حوادث بارها تکرار شده، ولی با این وجود، خلا عدم حضور غواص در منطقه احساس می‌شود و تا‌کنون نیز اقدامی صورت نگرفته است که این موضوع پیگیری و اقدام وزارت آب و نیرو را می‌طلبد.

خسروی با تقدیر از مسئولان سد و نیروگاه کارون 3 تشریح کرد: پس از رخ‌دادن حادثه غرق شدن این جوان در رودخانه، با درخواست از مسئولان سد کارون 3، اقدام جهت بستن دریچه‌ها و کم شدن آب پایین‌دست صورت گرفت که این همکاری نیز جهت پیدا شدن جسد نیز قابل تقدیر است.

  • در 10 روز گذشته تا به‌حال، این دومین حادثه غرق شدن اهالی در آب کارون است و هفته پیش نیز جوان ساکن بخش سوسن جان خود را از دست داده بود.

فارس/

 

نظری بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *