آتش‌نشانان ایذه‌ای باید به‌روزتر باشند

نائب رئیس شورای شهر ایذه گفت: انتظار می‌رود که آتش‌نشانی اطلاعات عملکردی خود را به‌روزتر و سرعت عمل و دقت انجام کارهای خود را بیشتر کند.

به گزارش ایزنا، هومان مرادی امروز در همایش روز آتش‌نشان که در مرکز آتش‌نشانی شهر ایذه صورت گرفت با اشاره به اینکه همیشه واکاوی مناسبت‌ها میمون خواهد بود اظهار کرد: حفاظت از حریم و خاموش کردن آتش خود یک نوع مهندسی به‌حساب می‌آید و آتش‌نشانان ایذه‌ای با آموزش‌های کمی که دیده‌اند کار بزرگی را انجام می‌دهند.

وی با اشاره به اینکه آتش‌نشانی پیشانی شهرداری است گفت: سربازان این واحد برای همه مردم بسیار قابل احترام هستند زیرا با جان‌سوزی در عمق آتش برای مردم جان می‌سازند و شهرداری ایذه نیز باید به این قشر توجه بیشتر و جدی‌تری داشته باشد.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر ایذه با درخواست اینکه شهرداری باید بیش از پیش هوادار سازمان آتش‌نشانی باشد افزود: از این نهاد نیز انتظار می‌رود که اطلاعات عملکردی خود را به‌روزتر کند، سرعت عمل و دقت انجام کارهای خود را بیشتر کند.

مرادی با بیان اینکه علاوه بر خاموش کردن آتش، اقدامات دیگر چون خارج کردن افراد گرفتار در آسانسور هم جز فعالیت‌های آتش‌نشانی است خاطرنشان کرد: در ایذه تجهیزات آتش‌نشانی وجود دارد ولی این تجهیزات مطلوب نیست و نواقص موجود باید رفع شود.

وی با تشکر از شهرداری به‌دلیل اقدام برای ایجاد ایستگاه جدید آتش‌نشانی در شهر ایذه تصریح کرد: برخی از واحدهای شهرداری، واحدهایی هستند که بیشتر با مردم در ارتباط هستند و انتظار می‌رود شهرداری در این زمینه حمایت‌های عملی بیشتر را انجام دهد.

نظری بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *