حضور ورزشکاران ایذه‌ای در اردوهای ورزشی کشوری و بین‌المللی

رئیس اداره ورزش و جوانان ایذه از حضور چند ورزشکار این شهرستان در اردوهای مختلف تیم‌های ملی خبر داد.

به گزارش ایزنا، هوشنگ حاتمی با اشاره به‌ حضور ورزشکاران شهرستان در چندین اردو، مسابقه کشوری و بین‌المللی اظهار کرد: اشکان رضایی، حسین هادیان و پیمان شاهپری، ورزشکاران ایذه‌ای که در ماه گذشته به‌همراه تیم استان خوزستان در مسابقات بوکس کشوری رده سنی نوجوانان صاحب مدال طلا شده بودند، به اردوی تیم ملی دعوت شده و تا 10 مهر در این اردو حضور خواهند داشت.

وی با اشاره به برگزاری مسابقات جهانی دو و میدانی معلولان و جانبازان در قطر و حضور مربیان و ورزشکاران ایذه‌ای خاطرنشان کرد: در این‌دوره از مسابقات که اواخر این‌ماه برگزار می‌شود؛ علی امیدی به‌عنوان ورزشکار و مهدی فارسی به‌عنوان مربی حضور خواهند داشت.

رئیس اداره ورزش و جوانان ایذه اضافه کرد: در ادامه افتخارآفرینی ورزشکاران ایذه‌ای، ایمان محمدی و مسعود کاوسی دو نونهال فرنگی‌کار این شهرستان به اردوی تیم ملی کشتی در اردبیل دعوت شدند که از 3 مهر آغاز و تا 9 مهر ادامه خواهد داشت.

حاتمی با اشاره به برنامه‌های ورزشی انجام شده این اداره به‌مناسبت هفته دفاع مقدس تصریح کرد: برگزاری مسابقات استانی بسکتبال ویژه هفته دفاع مقدس با عنوان گرامی‌داشت مرحوم شهرام محمدی و برگزاری همایش پیاده‌روی خانوادگی با همکاری سپاه پاسداران شهرستان ایذه از جمله برنامه‌های انجام شده در این هفته بود.

فارس/

 

نظری بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *