استعدادهای بالقوه ورزش ایذه می‌تواند کمبودهای ورزش خوزستان را جبران کند

رئیس اداره ورزش و جوانان ایذه گفت: استعدادهایی که در ورزش این شهرستان وجود دارد به تنهایی می‌تواند تمام کمبودهای ورزش استان در کسب مقام‌های مختلف بین‌المللی و کشوری جبران کند.

به گزارش ایزنا، هوشنگ حاتمی با بیان اینکه ورزش ایذه همواره به‌صورت روزانه در مقاطع مختلف کشوری و بین‌المللی صاحب ورزشکار است، اظهار کرد: با توجه به حمایت‌ خانواده‌های ایذه‌ای و پشتکار ورزشکاران، ورزش این شهرستان در اردوها و مسابقات مختلف کشوری و بین‌المللی صاحب نام است.

وی با اشاره به اینکه کمبود اعتبار در ورزش شهرستان باعث شده است تا ورزشکاران اکثر هزینه‌ها را خودشان تامین کنند، افزود: تمام تلاش‌هایی که این ورزشکاران و خانواده‌های آنها برای کسب افتخار انجام می‌دهند جای تقدیر و تشکر دارد.

رئیس اداره ورزش و جوانان ایذه با اشاره به کسب عنوان دومین اداره برتر استان خوزستان اضافه کرد: در این موفقیت باشگاه‌ها، ورزشکاران، مربیان، هیئت‌ها و خبرنگاران نقشی موثر و اداره ورزش و جوانان کمترین سهم را داشته است.

حاتمی تصریح کرد: توجه جدی مسئولان استان به ورزش ایذه باعث شکوفایی هرچه بیشتر آن خواهد شد و علاوه بر آن، استعدادهایی که در ورزش این شهرستان وجود دارد به تنهایی می‌تواند تمام کمبودهای ورزش استان در کسب مقام‌های مختلف بین‌المللی و کشوری جبران کند.

*حضور ورزشکاران ایذه‌ای در اردوها و مسابقات کشوری و بین‌المللی

وی با اشاره به حضور تیم‌ها و ورزشکاران ایذه‌ای در مسابقات و اردوهای داخلی و خارجی عنوان کرد: علی امیدی ورزشکار ایذه‌ای تیم ملی دو و میدانی جانبازان و معلولان، فردا برای حضور در آخرین اردوی تیم ملی برای مسابقات جام جهانی قطر حاضر خواهد شد.

حاتمی ادامه داد: دعوت حسین اسدی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان، اعزام مهدی نیکبخت به مسابقات قهرمانی تنیس کشور در اراک، دعوت اشکان رضایی، حسین هادیان و پیمان شاهپری به اردوی تیم ملی بوکس نوجوانان، اعزام اسماعیل موسوی به اردوی تیم ملی جوانان دو و میدانی در تهران از مهم‌ترین رویدادهای ورزش شهرستان در رده‌های پایه بوده است.

رئیس اداره ورزش و جوانان ایذه همچنین با اشاره به حضور سه بانوی فوتسالیست ایذه‌ای در اردوی تیم ملی گفت: سهیلا ململی، طاهره مهدی‌پور و فرشته خسروی بانوان فوتسالیستی هستند که از سوی سرمربی تیم ملی به اردوی تیم بزرگسالان دعوت شده‌اند.

وی در پایان، با آرزوی موفقیت و کسب عنوان درخشان برای تیم کشتی این شهرستان افزود: تیم کشتی سینا صنعت ایذه برای حضور در لیگ برتر کشتی فرنگی کشور در کرمانشاه حضور یافته است.

فارس/

 

نظری بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *