کشاورزان ایذه سرگردانند/ جهاد کشاورزی ایذه مدیر ندارد

 

رئیس نظام صنفی کشاورزی ایذه گفت: دو ماه است که این شهرستان مدیر جهاد کشاورزی ندارد و این موضوع باعث شده عملا کشاورزان ایذه‌ای سرگردان باشند.

به گزارش ایزنا؛ سید عزیز موسوی با اشاره به ظرفیت‌های خوب بخش کشاورزی و دام و طیور این شهرستان اظهار کرد: با وجود پتانسیل‌های فراوان در زمینه زنبورداری، باغبانی، زراعت و دامداری که در ایذه وجود دارد، اما دو ماه است این شهرستان مدیر جهاد کشاورزی ندارد که آثار و نتایج خوبی برای بخش کشاورزی ایذه در پی نخواهد داشت.

وی با اشاره به نزدیک شدن فصل کشت پاییزه در ایذه افزود: در این فصل که فصل کشت و کار است باید نهاده‌های کشاورزی بین کشاورزان توزیع شود و از سویی باید کلاس‌های ترویجی هم برای کشاورزان برگزار شود، اما به‌دلیل نداشتن مدیر جهاد کشاورزی این برنامه ها بخوبی اجرا نمی شوند و کشاورزان با مشکل روبرو شده‌اند.

رئیس نظام صنفی کشاورزی ایذه تصریح کرد: روزانه تعداد زیادی از کشاورزان به نظام صنفی ایذه مراجعه می‌کنند و از این وضعیت گلایه دارند و می‌گویند به‌دلیل اینکه جهاد کشاورزی ایذه مدیر ندارد، در کار ما پیشرفتی حاصل نشده است.

موسوی در پایان، از مسئولان ارشد بخش کشاورزی خوزستان خواست تا در اسرع وقت مدیر جهاد کشاورزی ایذه را معرفی و کشاورزان این شهرستان را از بلاتکلیفی نجات دهند.

فارس/

بدون دیدگاه

نظری بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *