لیگ به لحاظ مالی برای کشتی گیران مفید است

فرنگی کار وزن 75 کیلو گرم تیم کشتی سینا صنعت ایذه گفت:رقابت های لیگ علاوه بر مسائل فنی به لحاظ مالی نیز به کشتی گیران کمک خواهد کرد.

به گزارش ایزنا؛ پیام بویری با بیان این مطلب افزود:همانطور که می دانید اکثر کشتی گیران جزء ورزش کردن شغل خاص دیگری ندارند در نتیجه به لحاظ مالی معمولاً در وضعیت مطلوبی نیستند به خصوص نفراتی که همواره در اردوهای تیم ملی حضور دارند.
وی تصریح کرد: با توجه به شرایط معیشتی کشتی گیران رقابت های لیگ هر چند خیلی کم اما تا اندازه ای به لحاظ مالی می تواند برای ورزشکاران این رشته مفید باشد که امیدورام مسئولان از برگزاری این تورنمنت به صورت فعال تر حمایت کنند.
دارنده مدال برنز بازی های آسیایی اینچئون تاکید کرد: رقابت های لیگ به جزء تامین بخش کوچکی از منابع مالی کشتی گیران به لحاظ فنی نیز تأثیر فراوانی در عملکرد آنها خواهد داشت،علاوه بر آن ایجاد رقابت و رویارویی حریفان داخلی با هم ضمن جذابیت برای دوستداران کشتی؛مربیان تیم ملی را نیز در جهت اطلاع از میزان آمادگی کشتی گیر و همچین شناسایی نفرات مستعد و پشتوانه ها کمک می کند.
بویری درباره عملکرد خودش در دومین مرحله رقابت های لیگ برتر کشتی فرنگی نیز اظهار داشت: در همه رقابت هایی که به میدان رفتم خوشبختانه پیروز شدم هر چند آمادگی چندانی نداشتم، در دیدار فینال مقابل تیم بیمه رازی نیز توانستم هادی علیزاده پورنیا از مدعیان وزن 75 کیلو گرم را شکست دهم در مجموع به اعتقاد مربیان عملکرد خوبی داشتم اما بیشتر از هر چیز از موفقیت و نایب قهرمانی تیم سینا صنعت ایذه خوشحالم و با توجه به حمایت خوبی که مسئولان این تیم از کشتی دارند مطئمن هستم در لیگ جهانی نیز نتیجه قابل قبولی را کسب خواهیم کرد.

باشگاه خبرنگاران/

نظری بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *