دعوت از کشتی گیران ایذه ای جهت حضور در دور جدید تمرینات تیم ملی

3 کشتی گیر فرنگی کار ایذه ای به دور جدید اردوی تیم ملی دعوت شدند.

به گزارش ایزنا؛ سید حسین مرعشیان اظهار کرد: مرحله دوم از اردوی آماده‌سازی تیم‌ملی کشتی فرنگی کشورمان از سی‌ام مهرماه امسال تا یازدهم آبان‌ماه جاری در خانه کشتی شماره یک تهران برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: از استان خوزستان 15 فرنگی‌کار به این اردو دعوت شده‌ که در زیر نظر کادر فنی تیم ملی به تمرینات آماده‌سازی خود در تهران ادامه خواهند داد.

رئیس هیئت کشتی خوزستان تصریح کرد: بر همین اساس در وزن 59 کیلوگرم «مهرداد مردانی» و «فرشاد عیسوند» از سوی «محمد بنا» به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان فراخوانده شده‌اند.

مرعشیان افزود: در وزن 66 کیلوگرم نیز «مهدی زیدوند» و «آرمان علیزاده» و در وزن 71 کیلوگرم «فرشاد بلفکه» و «عظیم گرمسیری» به این اردو دعوت شده‌اند.

وی همچنین عنوان کرد: «سعید عبدولی» و «پیام بویری» دعوت‌شدگان خوزستانی در وزن 75 کیلوگرم هستند در حالی‌که «رامین طاهری» و «رسول گرمسیری» در وزن 85 کیلوگرم در تمرینات تیم ملی شرکت می‌کنند.

مرعشیان خاطرنشان کرد: همچنین «بنا» سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان، «حبیب‌الله اخلاقی»، «مجتبی کریم‌فر» و «آرمان علیزاده»، در وزن 98 کیلوگرم و «سید مصطفی صالحی‌زاده» و در وزن 130 کیلوگرم «امیر قاسمی‌منجزی» را به تیم ملی کشورمان فراخوانده است.

رئیس هیئت کشتی خوزستان در پایان گفت: «ایرج اسفندیاری‌فر» نیز از خوزستان به‌عنوان مربی در این اردو «محمد بنا» را یاری خواهد کرد.

فارس/

نظری بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *