پایان مسابقات وزنه‌برداری پایه‌های خوزستان

مسابقات وزنه‌برداری پایه‌های خوزستان با عنوان یادواره مرحوم داود داودی در ایذه به پایان رسید.

به گزارش ایزنا، مسابقات وزنه‌برداری پایه‌های استانی با عنوان یادواره مرحوم «داود داودی» عصر امروز با معرفی تیم‌های برگزیده به پایان رسید.

در این مسابقات که در دو مقطع نونهالان و نوجوانان انجام شد تیم‌های نفت اهواز، نفت امیدیه، هیئت دزفول، هیئت ایذه، هیئت مسجدسلیمان و باشگاه پهلوان ایذه حضور داشتند.

در پایان تیم‌های هیئت ایذه، نفت اهواز و نفت امیدیه با کسب بیشترین امتیازات در جایگاه اول تا سوم قرار گرفتند.

اردشیر شمس پیشکسوت وزنه‌برداری خوزستان و کشور و قهرمان هشت دوره مسابقات پیشکسوتان وزنه‌برداری جهان از نزدیک مسابقات را مورد بررسی قرار داد.

ریئس اداره ورزش و جوانان شهرستان ایذه در حاشیه برگزاری این رقابت‌ها در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ایذه اظهار کرد: این مسابقات که به‌مدت یک‌ روز در سالن پیروزی ورزشگاه تختی شهرستان ایذه برگزار شد در سطح کیفی بسیار خوبی قرار داشت.

هوشنگ حاتمی با بیان اینکه جا دارد از زحمات تمام افرادی که برای برگزاری مسابقات زحمت کشیده‌اند تشکر شود، افزود: اسدالله اسدی رئیس هیئت وزنه‌برداری ایذه و محسن داودی دبیر این هیئت زحمات زیادی برای برگزاری منظم رقابت‌ها کشیده‌اند و از این رو از تمام زحمات آنها تقدیر می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس، در حاشیه برگزاری این مسابقات، مربیان و مسئولان حاضر در این دوره با حضور بر آرامگاه «پهلوان داود داودی» وزنه‌بردار فقید ایذه‌ای و «شهرام محمدی» کارگر فداکار حادثه پتروشیمی ماهشهر یاد آنها را گرامی داشتند.

 

نظری بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *