خوزستان سه شنبه بارانی است

معاون اداره کل هواشناسی خوزستان گفت: انتظار می رود با ورود سامانه باران زا از روز سه شنبه، شاهد وقوع ناپایداری در خوزستان باشیم.

به گزارش ایزنا، مدیرکل هوا‌شناسی خوزستان اظهار کرد: این سامانه جدید بارشی پس از بارش باران دمای هوای استان را کاهش می‌ دهد که برای پیش بینی دقیق دمای روزهای آینده باید منتظر میزان بارش باشیم.
کوروش بهادری افزود : در روزهای گذشته دمای هوا در کلانشهر اهواز 2 تا 3 درجه کاهش یافت اما با ورود سامانه جدید بارشی دما گرم‌تر می‌شود.
وی با بیان اینکه بارش باران در خوزستان تا روز پنجشنبه ادامه دارد، عنوان کرد: تاکنون میزان بارش باران در خوزستان نسبت به میانگین بارش در استان و سال گذشته بیشتر بوده است.
مدیرکل هوا‌شناسی خوزستان افزود: سال گذشته تا این موقع از سال در آبادان بارشی نداشتیم اما میانگین بارش باران در آبادان تاکنون 54 میلیمتر بوده است.
بهادری ادامه داد: بیشترین میانگین بارش امسال در حسینیه اندیمشک با میانگین بارش 114 میلیمتر بوده است و پس از آن ایذه با 104میلیمتر بارش بیشترین میزان بارندگی در خوزستان را داشتند.

وی افزود براساس پیش بینی‌های هوا شناسی خلیج فارس مواج است و دریانوردان و صیادان برای رفتن به دریا باید همه تمهیدات لازم را رعایت کنند.
به

نظری بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *